دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۹۹۵۹
چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۲

فکرشهر: مدیر تربیت بدنی دانشگاه پیام نور بوشهر گفت: مسابقه دو به مناسبت گرامیداشت یاد فرمانده جنوب شهید رئیسعلی دلواری برای سومین دوره اسفند ماه در هفته بوشهر برگزار می شود.

به گزارش فکرشهر، سید عادل میری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: اولین جلسه هماهنگی برگزاری مسابقه دو رعد با حضور مدیران و اساتید و قهرمانان ورزشی استان در روز  دوشنبه ۱۷ آبان به ریاست دانشگاه پیام نور استان بوشهر برگزار شد.

وی بیان کرد؛ این مسابقات در دور نخست در سطح استانی برگزار شد و در دومین دوره سطح برگزاری آن به ملی ارتقا پیدا کرد.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه پیام نور بوشهر اضافه کرد: با توجه به پتانسیل و همچنین قرارگاه کهن دلوار و شهید رئیسعلی دلواری پهلوان دلیر ضد استعماری جا دارد که رویه اجرا مسابقات دو صحرانوردی دانشگاه پیام نور استان بوشهر به بین المللی ترفیع یابد.

میری از پشتیبانی و پی‌جویی‌های مسئولین فرهنگی و ورزشی استان در برگزاری دو "رعد" تقدیر کرد و افزود : از وسعت  فی نفسه سردار شهید رئیسعلی دلواری قهرمان ملی و مبارزه با استعمار انگلیس برای شناسایی و درج و ضبط جهانی این ورزش با حمایت وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون دوومیدانی کشور اهتمام خواهیم کرد.

وی عنوان کرد: نقش انجام پیشامدهای ورزشی و زمینه سازی و فرهنگ‌سازی بین جوانان و دلبستگان به ورزش در تمام کشور بر تقبل وزارت ورزش و جوانان است و حضور و حمایت این وزارتخانه از برگزاری مسابقه "دو رعد" که تزیین شده به نام شهید رئیسعلی دلواری قهرمان ملی استان بوشهر است، می‌تواند در آتی محرک رویش و شکوفایی ورزش و شناخت قابلیت‌ها و برگزیدگان ورزشی رشته مدال‌آور دو و میدانی در سطح کشور و جهانی باشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر