دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: درآیینی از سیدمحسن حسینی پناه و احمد استواریان از بندر گناوه که در مسابقات بین المللی دوومیدانی جانبازان و معلولان در کشور امارات عربی موفق به کسب مدال رنگارنگ شده بودند، در جوار یادمان شهدای گمنام این شهرستان تجلیل شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، دراین مسابقات سیدمحسن حسینی پناه موفق به کسب مقام اول رشته پرتاب دیسک، ارتقای رکورد این رشته در جهان و مقام دوم پرتاب وزنه شد و احمد استواریان نیز مقام دوم پرتاب وزنه و چهارم پرتاب دیسک را از آن خود کرد.
کد خبر: ۹۹۹۸
شنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۴

فکرشهر: درآیینی از سیدمحسن حسینی پناه و احمد استواریان از بندر گناوه که در مسابقات بین المللی دوومیدانی جانبازان و معلولان در کشور امارات عربی موفق به کسب مدال رنگارنگ شده بودند، در جوار یادمان شهدای گمنام این شهرستان تجلیل شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، دراین مسابقات سیدمحسن حسینی پناه موفق به کسب مقام اول رشته پرتاب دیسک، ارتقای رکورد این رشته در جهان و مقام دوم پرتاب وزنه شد و احمد استواریان نیز مقام دوم پرتاب وزنه و چهارم پرتاب دیسک را از آن خود کرد.

\n\n

فرماندار گناوه دراین آیین گفت: مایه خرسندی و مباهات است که این دو ورزشکار در این مسابقات برای کشور و این شهرستان افتخار آفرینی کردند.

\n\n

عبدالنبی یوسفی افزود: هر افتخاری که ورزشکاران در میادین جهانی کسب می کنند هدیه به روح شهدای والامقام است که قهرمانان واقعی بوده و جان خود را نثار میهن و انقلاب کردند.

\n\n

وی گفت: این دو ورزشکار و دیگر ورزشکاران این شهرستان که در مسابقات جهانی به موفقیت نایل شده اند باید به نحو شایسته تجلیل و تقدیر شوند.

\n\n

رییس اداره ورزش وجوانان گناوه گفت: در زمان حاضر میادین ورزشی به میدان پیمان و برادری و دوستی تبدیل شده و امیدواریم شاهد موفقیت های ورزشکاران این شهرستان در مسابقات آینده باشیم.

\n\n

رحمان عمادی افزود: این شهرستان سرشار از استعداد و خلاقیت در عرصه ورزش است و تاکنون ورزشکاران زیادی ازاین دیار در مسابقات جهانی برای کشور افتخار کسب کرده اند.

\n\n

سیدمحسن حسینی پناه به ایرنا گفت: مسابقات بین المللی دوومیدانی امارات از سطح کیفی بالایی برخوردار بود و ورزشکاران 53 کشور جهان حضور داشتند.

\n\n

وی افزود: دراین مسابقات که 80 درصد قهرمانان دنیا حضور داشتند، موفق شدم علاوه بر کسب دو مقام و رکوردشکنی، مجوز حضور در مسابقات جهانی دوومیدانی درکشور قطر را که قرار است سال آینده برگزار شود، بدست آورم.

\n\n

وی یادآورشد: نفرات اول تا سوم مسابقات جهانی قطر به پارالمپیک برزیل راه می یابند.

\n\n

مسابقات بین المللی دوومیدانی جانبازان و معلولان از یکم تا هشتم اسفند جاری در کشور امارات عربی برگزار شد.

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

منبع:ایرنا

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر