جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۰۴۶۳
چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۰

فکرشهر: نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: تیم‌های ورزشی استان برخوردار بوشهر نباید محتاج امکانات اولیه از جمله یک دست لباس باشند.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالکریم جمیری صبح چهارشنبه در بازدید از تمرین تیم قایقرانی بوشهر حمایت از ورزش و ورزشکاران بوشهر را ضروری دانست و اظهار داشت: بانوان نیازمند توجه خاصی برای فراهم شدن فضای مورد نیاز برای انجام فعالیت‌های ورزشی هستند.

وی به ظرفیت‌ها و قابلیت های گسترده استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: شایسته استان برخوردار بوشهر نیست که با این همه قابلیت و ظرفیت با محرومیت‌های متعددی برای فعالیت ورزشی روبرو باشد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با وجود این همه برخورداری در استان بوشهر نباید در حمایت از جوانان و ورزشکاران کمبود و کاستی داشته باشیم و آنها محتاج امکانات اولیه مانند یک لباس باشند.

وی با اشاره به پیگیری این مسائل در مجلس، اضافه کرد: مدیران اجرایی باید هماهنگی و همراهی بیشتری در این زمینه داشته باشند و گام‌های بلندتری را در این زمینه‌ها بردارند.

جمیری با تاکید بر استفاده از توانمندی‌های استان برای رونق ورزش و ایجاد زیرساخت مناسب در ورزش استان بوشهر افزود: رایزنی‌هایی با محیط زیست و دستگاه های مربوط برای لایروبی کانال قایقرانی انجام شده و امیدواریم شاهد رفع مسائل باشیم.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه رشته‌های متناسب با اقلیم بوشهر از جمله قایقرانی باید حمایت شوند، گفت: باید هدف‌گذاری مناسبی در این رشته ورزشی انجام شود تا شاهد پیشرفت و تقویت آن در کشور باشیم.

وی افزود: همه تلاش ما این است که این تغییر نگاه را ایجاد کنیم که بوشهر را به کوچکی مساحت و کمی جمعیت آن نبینید بلکه به داشته هایش که کمبودی ندارد هم از لحاظ منابع انسانی و هم از نظر منابع مادی بیشترین داشته ها را دارا می باشد و تا این تغییر نگرش نسبت به بوشهر انجام نشود تحول مطلوب را در بوشهر نخواهیم دید.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر