شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۶۵۶۴
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۴

فکرشهر: فرماندار تنگستان گفت: در هفته کار و کارگر سال جاری ورزشگاه کارگران شهر اهرم افتتاح و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد لطفی در نشست هماهنگی برگزاری هفته کار و کارگر در تنگستان با اشاره به اینکه در آستانه هفته کار و کارگر قرار داریم اظهار کرد: هفته کار فرصت مناسبی است تا از تلاش‌ها و خدمات ارزشمند جامعه کار گری که از اقشار بسیار زحمت کش و پای گذار در زمینه‌ها متفاوت در جامعه هستند تجلیل شود.

وی تصریح کرد: کار گران در حوزه‌های متفاوت عمر پر برکت انقلاب اسلامی نقش بسیار مؤثری داشته اند و هم در دفاع مقدس که جمع کثیری از کارگران در پشتیبانی از انقلاب و آرمان‌های انقلاب اسلامی جان خود را تقدیم کردند.

فرماندار تنگستان با بیان اینکه جامعه کارگری در توسعه، بالندگی و پیشرفت نقش اساسی دارند اضافه کرد: در شهرستان ۱۳ کارگر در پشتیبانی از انقلاب اسلامی به شهادت رسیدند.

فعالیت ۷۰۰۰ کارگر در تنگستان

وی یاد آور شد: کار و کارگر در بخش توسعه، پیشرفت و بالندگی خط مقدم جبهه کاری ایران اسلامی از ابتدای انقلاب تا به امروز بودند و زحمات این عزیزان باعث خیلی از توفیقاتی و توسعه‌هایی است که در حوزه‌های متفاوت که در کشور اتفاق افتاده است.

لطفی با اشاره به اینکه بیش از هفت هزار کارگر در سطح شهرستان مشغول تلاش هستند خاطرنشان کرد: در هفته کار و کارگر سال جاری ورزشگاه کارگران شهر اهرم افتتاح و مورد بهر برداری قرار می‌گیرد.

وی افزود: یکی از برنامه‌های شاخصی که باید در هفته کار و کارگر انجام شود بحث واگذاری زمین به کارگران فاقد مسکن در تنگستان است که باید شناسایی و به آن‌ها واگذار شود.

لطفی اضافه کرد: خانواده‌های کارگرانی که دارای فرزند سوم و چهارم شدند در هفته کار و کارگر مشخص و زمین به آن‌ها طی مراسمی در تنگستان واگذار شود.

برگزاری مسابقات ورزش کارگری

فرماندار تنگستان یاد آور شد: در سال جاری آستان قدس رضوی با معرفی نماینده در شهرستان به عنون دبیر کانون رضوی فعالیت‌های خوبی در بخش کارگری دارند انجام می‌دهند که در هفته کار و کارگر می‌خواهند دنبال شود.

وی ادامه داد: باید به صورت تلفیقی از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی و کانون رضوی شهرستان در راستای برگزاری ۲ مراسم در هفته کار و کارگر در بخش مرکزی و دلوار استفاده کرد.

وی اضافه کرد: در هفته کار و کار گر برای نشاط بیشتر میان کارگران مسابقات فوتسال، شنا و برنامه‌های فرهنگی و هنری برای جامعه هفت هزاری نفری کارگران شهرستان اجرا شود که بتوانیم گوشه‌ای از تلاش و زحمات کارگران در واقع تجلیل کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر