پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۲۹۰۹
چهارشنبه ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱

فکرشهر: فرماندار تنگستان گفت: هر چه در امور فرهنگی کار‌های هدفمند، با برنامه و محتوایی تولید و زمینه‌ای فراهم شود تا مردم متولی اجرای برنامه‌ها باشند اهداف و موضوع بیشتر تبیین می‌شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد لطفی در نشست فرهنگی و اجتماعی ضمن تشکر از مردم خوب شهرستان تنگستان که در برنامه‌های مناسبتی همیشه حضور حداکثری و باشکوه دارند عنوان داشت: هر اندازه در حوزه امور فرهنگی کار‌های هدفمند، با برنامه و محتوایی تولید و زمینه‌ای فراهم کنیم تا خود مردم متولی اجرای برنامه‌ها و هم استفاده کامل‌تری ببرند قطعاً اهداف و موضوع بیشتر تبیین شده است.

احمد لطفی تصریح کرد: حضور مردم در برنامه‌های ایام فاطمیه و مراسم استقبال و تشییع شهید خوشنام و شهید امنیت در شهرستان اتفاق افتاد نشان داد که مردم علاقمند به برنامه‌های فرهنگی و خواهان استفاده از چنین برنامه‌هایی هستند و هم اگر برنامه ریزی کامل‌تری صورت گیرد نهایت بهره برداری می‌کنند.

فرماندار تنگستان اضافه کرد: لزوماً باید در این حوزه برنامه ریزی تکمیل تری داشته باشیم تابه اهداف مد نظر نائل شویم.

وی یاد آور شد: درواقع برنامه‌های محتوایی در حوزه فرهنگی به عنوان یک دانشگاه تربیتی به شمار می‌آید.

لطفی خاطرنشان کرد: طرح برنامه محوری فرهنگی در شهرستان اجرا شده تبلیغات اسلامی دنبال و در قالب یک برنامه دقیق زمان بندی شده تدوین، مشخص و جهت آگاهی بیشتر مردم اطلاع رسانی شود.

فرماندار تنگستان اضافه کرد: نیازی است در جهت نصب پرچم، پلاکارد و بنر‌های مناسبتی از جمله ولادت‌ها و شهادت ائمه (ع) براساس رویدادی که اتفاق افتاده نسبت به موضوع فضای شهر‌ها و روستا‌های شهرستان آذین شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر