يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۶۸۲۹
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۳

فکرشهر: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر با بیان این‌که راه‌های استان در دولت سیزدهم به کارگاه سازندگی مبدل شده، گفت: در زمان حاضر بالغ‌بر ۵ هزار میلیارد ریال طرح راهداری در دشتستان فعال است.

به‌گزارش فکرشهر از صداوسیما، عبدالکریم اخترشناس در جریان بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر و نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی از طرح‌های شاخص راهداری دشتستان، افزود: اکنون ۱۲ طرح در حوزه تعریض، بهسازی، ایمن‌سازی و رفع نقاط حادثه خیز در محور‌های اصلی و روستایی دشتستان در حال اجرا است.

وی گفت: تعریض و بهسازی محور تنگ ارم به نمازگاه، سعدآباد- وحدتیه، ساخت پل بزرگ درودگاه و تعمیرات ابنیه راه‌ها از شاخص‌ترین طرح‌های حوزه راهداری در این شهرستان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اظهار کرد: بخشی از طرح‌های راهداری دشتستان تا هفته دولت و باقی مانده آن تا دهه فجر امسال تقدیم کاربران جاده‌ای و مردم این دشتستان می‌شود که منجر به جهش قابل توجه ارتقای ایمنی و بهبود راه‌های این شهرستان خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر نیز در جریان این بازدید، گفت: توسعه طرح‌های راه‌سازی در استان بوشهر از اولویت‌های بخش عمرانی است.

محمدهادی رستمیان افزود: حجم اعتبارات راهداری در دولت سیزدهم چند برابر شده و با حمایت از این اداره کل، در زمینه تسریع در اجرای طرح‌های راهداری تلاش خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر