پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
بازدید مسئولین کشوری از راه های دشتستان؛
فکرشهر: معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در این سفر از محور کنارتخته - دالکی، مسیر کم عرض و کوهستانی پل نمازگاه - تنگ ارم، سه راهی وحدتیه، محور و تقاطع غیرهمسطح ...
کد خبر: ۹۱۸۶
شنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۷

فکرشهر: معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: رفع نقاط حادثه خیز و گره های ترافیکی برخی راه های اصلی در دشتستان بوشهر بعنوان محور مواصلاتی مهم کشور ضروریست.

به گزارش فکرشهر، عبدالهاشم حسن نیا شنبه در بازدید از برخی راه های شهرستان دشتستان افزود: از جمله این راه ها، جاده ارتباطی بوشهر- فارس – تهران است که محور مهم دسترسی استان های میانی کشور به ساحل خلیج فارس است.

وی گفت: در بازدید میدانی از راه های شهرستان دشتستان موضوع احداث باند دوم جاده کنارتخته - دالکی، بهبود و ارتقای کیفی و کمی، بهسازی و تعریض و رفع نقاط حادثه خیز برخی راه های منطقه بررسی شد.

وی یادآور شد: همچنین در خصوص روکش آسفالت و ایمن سازی، وضعیت پل ها و جاده های کوهستانی و راه های روستایی و پل ورودی برازجان بحث و گفت وگو شد.

حسن نیا بیان داشت: امیدواریم با جمع بندی نهایی بتوانیم بخشی از اعتبارات را از بخش ملی تامین کرده و مشکلات ترافیکی را که در طول راه های شهرستان دشتستان وجود دارد رفع کنیم.

وی گفت: با توجه به عنایات خاصی که دولت در بخش راه دارد و اقداماتی که در سال های آینده انجام می شود انتظار است که گره های ترافیکی بهبود پیدا کند و در جهت تردد ایمن تر گام برداریم.

به نوشته ی ایرنا، معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در این سفر از محور کنارتخته - دالکی، مسیر کم عرض و کوهستانی پل نمازگاه - تنگ ارم، سه راهی وحدتیه، محور و تقاطع غیرهمسطح ورودی برازجان از سمت دالکی، راه روستایی دهقاید- نظرآقا - جتوط، پل روستای درودگاه، محور امامزداه ابراهیم-کلمه و مسیر برازجان-ابولفیروز وگندم ریز بازدید میدانی کرد و نظر مشاوران و کارشناسان استانی و شهرستانی را دریافت کرد.

در این برنامه کاری فرماندار دشتستان و نماینده مردم دشتستان در مجلش شورای اسلامی نیز ضمن بیان مسائل و مشکلات مختلف این مسیرها و دغدغه های مردم خواستار رفع نقاط حادثه خیز و گره های ترافیکی شهرستان دشتستان شدند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر