جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۳۶۳۰
چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۱

فکرشهر: فرماندار تنگستان گفت: انتظار می‌رود قطعه بزرگراه رییسعلی دلواری در شهرستان تنگستان به طول هفت کیلومتر تا پایان سال جاری افتتاح و مورد بهره برداری قرار گیرد.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد لطفی در بازدید از پروژه بزرگراه شهید رئیسعلی دلوار به دیر اظهار داشت: یکی از پروژه‌های مهم شهرستان در حوزه بزرگراه، پروژه بزرگراه شهید رئیسعلی دلواری به شهرستان دیر است که از ۱۶ سال گذشته شروع شده و بنا به دلایلی به نتیجه نرسیده بود و با پیگیر‌هایی که در سفر‌های اول و دوم ریاست جمهور به استان و استاندار بوشهر و حوزه راهداری حمل و نقل جاده‌ای استان داشتند این پروژه فعال شده است.

فرماندار تنگستان با اشاره به اینکه بزرگراه شهید رئیسعلی دلوار تا شهرستان دیر باید ۱۰ قطعه احداث شود اضافه کرد: قطعه مربوط به شهرستان از تقاطع جائینک تا باشی هفت کیلومتر که در حال انجام است و انتظار می‌رود تا پایان سال جاری افتتاح و مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی عنوان کرد: در کنار این پروژه بزرگ راهی، اتوبان اهرم به برازجان نیز در حال فعالیت است و بخشی از این اتوبان در ایام الله دهه فجر سال جاری به طول ۹ کیلومتر افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

لطفی ادامه داد: برای ادامه احداث عملیات بزرگراه شهید رئیسعلی دلواری در سفر رئیس جمهور به استان ۶۰۰ میلیارد تومان و اعتبارات استانی نیز ۲۰۰ میلیارد تومان اختصاص داده شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر