پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۱۹۱۹
سه‌شنبه ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴

فکرشهر: فرماندار تنگستان گفت: برای احداث سد باهوش در دور اول سفر رئیس جمهور به استان بوشهر ۲۰۰ میلیارد تومان اختصاص یافت که در حال حاضر پیشرفت فیزیکی آن بالای ۳۰ درصد است.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد لطفی در نشست شورای اداری شهرستان تنگستان اظهار داشت: در دور اول سفر رئیس جمهور به استان بوشهر جهت احداث سد باهوش بر روی رود خانه باهوش اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان تخصیص داده شد که در حال حاضر پیشرفت فیزیکی این سد بالای ۳۰ درصد است.

فرماندار تنگستان ادامه داد: یکی دیگر از پروژه‌های مهم در حوزه شهرستان راه آهن شیراز بوشهر به عسلویه در منطقه تنگستان است که تا اوایل این دولت کمترین پیشرفت فیزیکی را داشت در سفردوم رئیس جمهور با تدبیری که اندیشیده شد با تخصیص اعتبار در چند جبهه فعالیت کاری آن در حال انجام است.

وی افزود: در حوزه راه شهرستان ۲ بزرگراه اهرم به برازجان و دلوار به دیر که بزرگراه دلوار به دیر با توجه به عدم اعتباری مالی مورد نیاز عملاً کاری انجام نمی‌شد با پیگیری‌هایی که در این دولت صورت گرفته در حال حاضر این پروژه بزرگراهی با سرعت در بخش دلوار در حال احداث است که انتظار می‌رود در دهه فجر انقلاب اسلامی سال جاری ۱۸ کیلومتر آن مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی بیان کرد: پروژه دیگر بزرگراه اهرم به برازجان نیز در حال فعالیت است و مشکل اعتباری نیز ندارد.

وی تصریح کرد: با هم افزایی که میان دولت و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و ظرفیت‌هایی که در سطح تنگستان وجود دارد کار‌های بسیار خوب و ارزشمندی صورت می‌گیرد که شاید در کمتر جا‌های دیگر استان با این هدف گذاری و ترکیب صورت بگیرد، اما در ارائه اقدامات انجام شده به مردم خوب عمل نشده است.

لطفی بیان کرد: هر هفته روز‌های چهار شنبه تا پایان سال جاری با عنوان مردم و مسئولان که با دعوت از مردم و فعالان فرهنگی، اجتماعی، مطالبه گران، اصحاب رسانه، احزاب یا گروه‌های سیاسی با حضور مسئولین دستگاه‌های اجرایی شهرستان و نماینده مردم برنامه‌هایی که در حال انجام است به مردم گزارش خواهیم داد.

فرماندار تنگستان خاطرنشان کرد: در حوزه مدارس با توجه به اینکه در اوایل دولت اعلام شد شهرستان بیشترین مدارس تخریبی دارد با کار سه جانبه‌ای که با تخصیص اعتبارات شهرستانی، ملی و نماینده مردم صورت گرفته بیش از ۳۳ مدارس از تک کلاسه تا ۱۲ کلاسه و اماکن ورزشی مورد نیاز در دست احداث و مقاوم سازی است که تا ۲ سال آینده از شهرستان‌های برتر خواهیم شد.

وی افزود: در بحث برگزاری انتخابات که در اسفند ماه سال جاری است تمام دستگاه‌های اجرایی تنگستان ملزم به همکاری در تأمین امکانات سخت افزاری، لجستیکی و نیروی انسانی این فراینده با ستاد انتخابات شهرستان هستند.

لطفی ادامه داد: چهار راهبرد تبیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب تحت عنوان مشارکت، امنیت، رقابت و سلامت سرلوحه ستاد انتخابات شهرستان به شمار می‌رود.

در پایان این نشست از خدمات آقای سید رضا علوی زاده مدیر قبلی آبفای تنگستان تقدیر و تشکر و آقای محمد رضایی به عنوان مدیر جدید معرفی شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر