پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۶۷۳۴
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۲

فکرشهر: مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران با بیان اینکه این شرکت در ۵ استان منطقه عملیاتی دارد، گفت: باید در این استان‌ها ضمن توجه ویژه به برنامه‌های فرهنگی توزیع منابع به صورت عادلانه انجام شود.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی، «عباس غریبی» در اولین جلسه شورای فرهنگی و ورزشی شرکت پایانه‌های نفتی ایران که به میزبانی پایانه میعانات گازی پارس جنوبی برگزار شد، به آموزه‌های دینی درمورد ورزش و سلامتی اشاره کرد و اظهار داشت: ورزش و سلامتی باید همیشه در این شرکت جاری و ساری بوده و نباید به آن مقطعی و موردی نگاه کرد.

وی خواستار برنامه‌ریزی مداوم و منسجم در امور فرهنگی و ورزش شد و افزود: در شورای فرهنگی باید با برنامه حرکت کرده و از موازی‌کاری جلوگیری شود.

غریبی با بیان این که در سال گذشته برنامه‌ریزی، سازمان‌دهی و تخصیص بودجه را به مراحل خوبی رسانده‌ایم، گفت: در سال جاری در همه حوزه‌ها از جاری گرفته تا فعالیت‌های پروژه‌ای باید جذب اعتبار از بودجه‌های مصوب صورت بگیرد.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران با بیان اینکه باید در حوزه فرهنگی، هنری و ورزشی هدف‌گذاری داشته باشیم، بیان کرد: انتظارات ما در شورای فرهنگی امیدآفرینی در بین کارکنان و خانواده‌های آنان است.

وی با اشاره به فرمایشات و تأکیدات مقام معظم رهبری در مورد امیدآفرینی و نشاط‌آفرینی در جامعه و در بین کارکنان سازمان‌ها و خانواده‌های آنان تصریح کرد: امیدآفرینی و نشاط‌آفرینی باید یکی از مولفه‌ها و خروجی‌های شورای فرهنگی باشد.

غریبی با بیان اینکه برگزاری برنامه‌های مناسبتی به تنهایی کفایت نمی‌کند افزود: محصول این برنامه‌ها باید ایجاد امید در بین همکاران و خانواده‌های آنان باشد.

وی همچنین خواستار برنامه‌ریزی و پیش‌بینی لازم برای همه طول سال شد و ابراز داشت: باید از اجرا برنامه‌های آنی و ناگهانی خودداری شود.

غریبی با تأکید بر جذب مخاطب در برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی، گفت: جذب مخاطب در کار‌های فرهنگی بسیار مهم بوده و باید در تمام برنامه‌ها به مخاطب توجه ویژه داشته باشیم.

وی بر سرمایه‌گذاری در مساجد تأکید کرد و افزود: باید برای مقابله با تهاجم فرهنگی و رسانه‌ای دشمنان برنامه داشته باشیم یکی از مهم‌ترین اقدامات تقویت مساجد و برنامه‌ریزی برای حضور و انس جوانان و فرزندان با مساجد است.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران ادامه داد: متأسفانه فضای رسانه‌ای که دشمنان ایجاد کرده‌اند از لحاظ فرهنگی به خانواده‌ها آسیب وارد کرده است بنابراین تشکیل برنامه‌های ویژه و هدفمند فرهنگی بر مبنای آموزه‌های دینی برای خانواده‌های کارکنان می‌تواند موجب جذب مخاطب و اثرگذاری لازم شود.

غریبی با بیان اینکه در سال گذشته حدود چهار هزار نفر را به اردو‌های زیارتی و سیاحتی اعزام کردیم، افزود: اعزام این تعداد از همکاران و خانواده‌های آنان به مشهد مقدس، هم موجب تقویت روحیه معنوی، ایجاد شور و شعف در بین آنان شده و هم امیدآفرینی و نشاط را در پی داشته است.

وی با بیان اینکه بیشترین آمار اعزام همکاران به مشهد مقدس و سایر اماکن زیارتی و سیاحتی را در سال گذشته داشته‌ایم، ابراز امیدواری کرد این رکورد در سال جاری شکسته شود.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران همچنین بر اجرای مراسم متعدد در نقاط مختلف کشور تأکید کرد و گفت: نباید اجرا مراسم متمرکز به یک منطقه از مناطق عملیاتی باشد، زیرا خانواده‌های همکاران در سراسر کشور حضور دارند و شرکت پایانه‌های نفتی ایران نیز در ۵ نقطه کشور منطقه عملیاتی دارد.

وی ادامه داد: اجرای برنامه‌های مختلف در شهر‌هایی که خانواده‌های همکاران در آن‌ها مستقر هستند نشان می‌دهد که شرکت پایانه‌های نفتی ایران به همسران و پدران آنان احترام گذاشته و این خانواده‌ها در سراسر کشور دیده می‌شوند.

غریبی با بیان اینکه نگاه شرکت پایانه‌های نفتی ایران باید فرامنطقه‌ای باشد، افزود: این شرکت در ۵ استان منطقه عملیاتی دارد بنابراین باید در این استان‌ها توزیع منابع را به صورت عادلانه انجام داده و منابع فرهنگی را با توجه به حضور خانواده‌ها در همه این مناطق توزیع کنیم ضمن این که جزیره خارگ نیز با توجه به اهمیت و حضور خانواده‌های ساکن در حد خودش باید دیده شود.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران در پایان تصریح کرد: در روند برنامه‌ریزی شورای فرهنگی و ورزشی باید شاهد اقدامات ماندگار و اثربخش باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر