جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۰۵۶۳
پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹

فکرشهر: رئیس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر گفت: بیش از ۷۱ درصد از جمعیت ۱۸-۱۲ سال اینش هرستان علیه بیماری کرونا واکسینه شدند.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، حسن فخرایی با اشاره به اینکه تاکنون ۱۹ هزار و ۷۷۰ نفر از افراد در گروه سنی ۱۸-۱۲ سال در شهرستان بوشهر یک مرحله از واکسن کرونا دریافت کرده‌اند اظهار داشت: بیش از ۷۰ درصد از جمعیت ۱۸-۱۲ سال استان بوشهر یک مرحله از واکسن کرونا دریافت کرده‌اند.

وی بابیان اینکه جوامع بشری بیش از ۲ سال است که با بیماری کرونا درگیر هستند اظهار داشت: بیماری کرونا سبب ایجاد مشکلات در بخش‌های مختلف جامعه از جمله برنامه‌های آموزشی شده است.

فخرایی افزود: استقبال خوبی از سوی دانش‌آموزان برای تزریق واکسن کرونا صورت گرفت که اکنون تعداد کمی از دانش‌آموزان هنوز موفق به تزریق واکسن نشده‌اند به همین منظور والدین دانش‌آموزان می‌توانند برای واکسینه کردن فرزندان خود به مراکز واکسیناسیون مشخص شده مراجعه کنند تا ایمنی فرزندان خود را در برابر این ویروس تأمین کنند.

وی با اشاره به اینکه انجام واکسیناسیون دانش آموزان مقطع اول و دوم متوسطه در حال انجام است اظهار داشت: از جمعیت ۱۲ تا ۱۸ سال شهرستان بوشهر بیش از ۴۶ درصد (تعداد ۱۲۸۹۰ نفر) واکسن کرونا نوبت دوم را دریافت نموده‌اند.

فخرایی بابیان اینکه برای بازگشایی مدارس این ضرورت وجود دارد که تمامی دانش‌آموزان، معلمان و فرهنگیان واکسینه شده باشند، اگر برای خانواده‌ای مهم است که مدارس بازگشایی شوند و دانش‌آموزان در مدرسه حضور پیدا کنند، توصیه می‌کنیم که واکسیناسیون را انجام دهند.

وی افزود: واکسن تزریقی برای این دانش آموزان سینوفارم و سوبرانا (پاستوکوک) است که مطالعات آن انجام شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر