جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
ارسالی مخاطبین «فکرشهر»
فکرشهر: یکی از مخاطبین در تماس با «فکرشهر» و ارسال پیام گفت که بسیاری از خانوده های روستاهای «خاییز» شهرستان تنگستان به دلیل نداشتن بضاعت مالی برای کرایه ماشین و سرویس مدرسه، دانش اموزان و فرزندانشان را ار ادامه تحصیل منع کرده اند و بسیاری از دانش آموزان مجبور به ترک تحصیل شده اند...
کد خبر: ۱۰۰۹۸۸
چهارشنبه ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۵

فکرشهر: یکی از مخاطبین در تماس با «فکرشهر» و ارسال پیام گفت که بسیاری از خانوده های روستاهای «خاییز» شهرستان تنگستان به دلیل نداشتن بضاعت مالی برای کرایه ماشین و سرویس مدرسه، دانش اموزان و فرزندانشان را ار ادامه تحصیل منع کرده اند و بسیاری از دانش آموزان مجبور به ترک تحصیل شده اند.

متن ارسالی به «فکرشهر» که خطاب به استاندار بوشهر، مدیریت آموزش و پرورش تنگستان و مسؤولان شهرستان تنگستان است، به شرح زیر است:

«استاندار بوشهر، مدیریت آموزش و پرورش تنگستان و مسؤولان شهرستان تنگستان 

تعدادی از خانواده های روستاهای خاییز به دلیل مشکلات مالی و ناتوانی در گرفتن سرویس برای رفت آمد فرزندانشان به مدرسه، آنها را از ادامه تحصیل محروم کرده اند و مسوولان از قرار معلوم اهمیتی برایشان ندارد چون فرزندان خودشان در رفاه هستند. 

چه کسی جوابگوی محرومیت این فرزندان است؟ 

تقریبا سی نفر از دانش آموزان دوره راهنمایی و دبیرستان(پسر و دختر) یک مسیر 20کیلومتری را باید به اهرم بیایند که هزینه این رفت و آمد با سرویس ماهانه نفری 600‪هزار تومان می شود. 

 استاندار محترم استان بوشهر، شما اگر توان این کار کوچک را ندارید چرا سکان استانداری استانی را به دست گرفتید که فرزندان ما در روستا به خاطر نبود سرویس ترک تحصیل می‌کنند و شما فقط مشغول عزل و نصب هستید. در مرکز انرژی خاورمیانه صندلی اختیار کرده اید. 

خاییز نمونه ای از همین روستاهایی است که شما توان خدمت به آن را ندارید، زیرا مشکل اکثر دانش آموزان روستایی همین است که به خاطر نبود سرویس و عدم تمکن مالی، دانش آموزان ترک تحصیل می‌کنند ولی شما سخت مشغول به دست آوری بیلان کاذب هستید. 

واقعا اگر خدا می شنود ما دادخواه هستیم.

 مظلومیت دانش آموزان خاییز تنگستان را چه کسی پاسخگو است؟ 

بی توجهی و اهمیت ندادان فراوان است چون درد مظلومین است که شنیده نمی شود. چون شما مدیران استان و شهرستان شده اید و توان اجرایی و چانه زنی برای احقاق حق ندارید».

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر