جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
با حضور مسئولین و به مناسبت هفته منابع طبیعی:
فکرشهر: وی افزود: دستگاه های اجرایی،شهرداری ها و حتی بخش های خصوصی که قصد فعالیت های صنعتی ،کشاورزی و شهرسازی دارند حفظ محیط زیست وطبیعت را در اولویت کاری خود داشته باشند...
کد خبر: ۱۰۱۱۶
جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۳:۵۸

فکرشهر: به مناسبت هفته درختکاری و با حضور فرماندار دشتستان و جمعی از مسئولین محلی 100 نهال در اطراف امامزاده ابراهیم دشتستان کاشته شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، فرماندار دشتستان در این آئین بیان داشت: هفته منابع طبیعی و درختکاری فرصت مناسبی است تا با با برنامه ریزی نگاه ویژه ای به طبیعت داشته باشیم.

\n\n

ارسلان زارع گفت: توسعه پایدار یک جامعه با حفظ طبیعت و محیط زیست و منابع طبیعی صورت می گیرد.

\n\n

وی افزود: دستگاه های اجرایی،شهرداری ها و حتی بخش های خصوصی که قصد فعالیت های صنعتی ،کشاورزی و شهرسازی دارند حفظ محیط زیست وطبیعت را در اولویت کاری خود داشته باشند.

\n\n

فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: در این شهرستان در حوزه منابع طبیعی و جنگل کاری کارهای خوبی صورت گرفته است .

\n\n

\n\n

وی گفت:شهرستان دشتستان از شهرستان های پیشتاز در امر درختکاری است به طوری که از مجموع دو هزار هکتار درخت کاری صورت گرفته در سطح استان بوشهر بالغ بر هزارو 200 هکتاراز آن در دشتستان است.

\n\n

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری دشتستان نیز گفت: کاشت یک درخت در واقع تولید اکسیژن و غذا در طبیعت است ونباید به طبیعت بی مهری کنیم چرا که بی مهری ها به طبیعت باعث بروز مسائلی همچون وجود ریزگردها می شود.

\n\n

ابوالقاسم محمدی افزود: درهفته منابع طبیعی و درختکاری 10 هزار نهال از انواع نهال های جنگلی ،کنار ،اکاسیا و نهال های زینتی بین مردم توزیع و در مناطق مختلف کشت خواهد شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، 15 الی 21 اسفند ماه هر سال به نام هفته حفاظت ازمنابع طبیعی نامگذاری شده است .

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر