جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۱۲۳۱
شنبه ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۲

فکرشهر: نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: تفکر بسیجیان عزیز و سلحشور ایران اسلامی، برای آزادگان سراسر عالم الگو و نمونه شده است.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی دفتر نماینده مردم بوشهر، گناوه ودیلم در مجلس شورای اسلامی، عبدالکریم جمیری در یاداوره شهدای روستای چهارمحال بخش ریگ شهرستان گناوه افزود: بسیج و بسیجی تفکر و مکتب برای تعالی و تحقق ارزش‌های الهی است و بسیج محدود به لباس، نقطه جغرافیایی و قشر خاصی نیست و هر کسی که در اقصی نقاط جهان این تفکر را داشته باشد، بسیجی است.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی افزود: هر کسی در مسیر دفاع از نظام اسلامی و تحقق ارزش‌های الهی و مبارزه با ظلم و ستم گام برمی‌دارد، بسیجی محسوب می‌ شود.

جمیری بیان کرد: شهدای گرانقدر ما با این تفکر در میدان حضور پیدا کردند و برای تحقق ارزش‌های الهی تا آخرین نفس به پای این آرمان الهی ایستادند.

وی ادامه داد: اگر تفکر بسیجی و روحیه جهادی بر ما حاکم باشد به طور قطع  اداره امور جامعه و حل مشکلات مردم و ایستادگی در برابر استکبار جهانی بهتر و مثمرثمر واقع خواهد شد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان به ارزش‌ها و اصول اسلامی گفت: امروز جبهه مبارزه و دفاع ما در برابر تهاجم بیگانه تغییر کرده است و در این میدان  نیاز به بسیجیان مبارزی داریم که برای احیای ارزش‌های الهی بجنگند.

وی بیان کرد: مسئولان ما بدانند در نظامی مسئولیت دارند که خون بهای شهدا و کرسی ها و مناصب به دست آمده، حاصل خون آنها است.

جمیری با بیان اینکه مسئولان نباید منافع خود را بر آرمان های شهدا ترجیح بدهند زیرا جفا بر خون شهیدان است، گفت: مسئولان باید حافظ آرمان های شهدا و کسانی که جان خود را برای کشور بخشیدند، باشند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: بسیاری از گره‌هایی که در زندگی مردم ایجاد شده به واسطه فراموش کردن یاد و راه شهدا است و اگر مسئولان  به آرمان‌های شهدا توجه کنند، مردم شرایط بهتری خواهند داشت.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر ۲۳۰ شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب و میهن کرده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر