جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
عضو هیأت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید کشور:
کد خبر: ۱۰۱۵۲۰
چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸

فکرشهر: عضو هیأت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید کشور گفت: تکمیل و افتتاح پروژه‌های جدید عمرانی در شهرهای عالیشهر و نایبند روند توسعه و پیشرفت شهرهای جدید استان بوشهر را شتابان می‌کند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، میرمحمد غراوی روز چهارشنبه در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرهای جدید عالیشهر و نایبند افزود: در حال حاضر پروژه‌های مهمی در شهرهای یاد شده در حال اجرا و اتمام است که تحقق این مهم وضعیت شهرهای جدید عالیشهر و نایبند را شتاب می‌بخشد.

وی بیان کرد: یکی از این پروژه‌ها استادیوم ورزشی شهر جدید نایبند است که با افتتاح زمینه برای استفاده ساکنان این منطقه از فضای ورزشی مناسب فراهم می‌شود.

غراوی ادامه داد: احداث مدرسه، بیمارستان محلی، فضای سبز نیز از جمله پروژه‎های شاخص شهر جدید عالیشهر است که افتتاح آنها وضعیت این شهر جدید در شاخص برخورداری ازخدمات درمانی، آموزشی و فضای سبز را متحول می‌کند.

وی گفت: تکمیل و افتتاح پروژه‌های عمرانی پیشرفت قابل توجهی در شهر عالیشهر رقم خواهد زد که این مهم جز در سایه تلاش و کوشش کارکنان شرکت عمران شهر جدید عالیشهر میسر نخواهد شد.

غراوی ادامه داد: باتوجه اینکه عالیشهر به دلیل همجواری با بوشهر به عنوان سرریز جمعیتی مرکز استان معرفی شده این موضوع می‌تواند رشد و توسعه این شهر جدید را دوچندان کند.

وی گفت: امید است با همت و تلاش هرچه بیشتر شرکت عمران پروژه‌های تاثیرگذار دیگری نیز در جهت رفاه شهروندان شهرستان عسلویه در شهر جدید نایبند اجرایی شود.

مدیرکل دفتر فنی، اجرایی و نظارت شرکت عمران شهرهای جدید نیز گفت: اتمام پروژه‎های در حال احداث اکنون رویکرد اصلی شهرهای جدید محسوب می‎ شود که برای تحقق این مهم تامین اعتبار لازم صورت می ‎گیرد.

حبیب الله چاغروندی افزود: شهرهای جدید  پروژه های در حال احداث بالایی دارند که این مهم نوید بخش تحول وضعیت این شهرها است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر نیز گفت: در حال حاضر پروژه‌های بیمارستان، مدرسه ایثار و ۲ پارک تابان و بهاران به اتمام رسیده است.

علی مقاتلی افزود: در موضوع احداث بیمارستان محلی به عنوان خواسته دیرینه شهروندان این مهم بزودی با تجهیز بیمارستان محقق می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر