جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رییس اداره بندرودریانوردی گناوه گفت: ارتقای ایمنی و تجهیزات شناورهای تفریحی در سواحل این بندر به عنوان یک ضرورت نقش بسزایی در پیشگیری از مخاطرات و حوادث دریایی دارد.\n\nبه گزارش فکرشهر، نورالله اسعدی روز دوشنبه درجلسه ساماندهی شناورهای تفریحی در تعطیلات نوروز افزود: دراین ارتباط توجه به بالابردن فرهنگ عمومی در زمینه آشنایی با تفریح سالم و مخاطرات استفاده از دریا در برنامه اصلی دستگاه های متولی قرار گیرد.
کد خبر: ۱۰۱۷۶
دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۵

فکرشهر: رییس اداره بندرودریانوردی گناوه گفت: ارتقای ایمنی و تجهیزات شناورهای تفریحی در سواحل این بندر به عنوان یک ضرورت نقش بسزایی در پیشگیری از مخاطرات و حوادث دریایی دارد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، نورالله اسعدی روز دوشنبه درجلسه ساماندهی شناورهای تفریحی در تعطیلات نوروز افزود: دراین ارتباط توجه به بالابردن فرهنگ عمومی در زمینه آشنایی با تفریح سالم و مخاطرات استفاده از دریا در برنامه اصلی دستگاه های متولی قرار گیرد.

\n\n

وی افزود: درتعطیلات نوروز استفاده نکردن از قایق های ثبت نشده و قایقرانان فاقد گواهینامه، استفاده مسافران و قایقرانان از جلیقه نجات استاندارد، جلوگیری از فعالیت شناورها در شرایط نامناسب جوی و انجام بازرسی های دوره ای از ایستگاه ها و شناورهای تفریحی توسط تیم بازرسی با همکاری دریابانی شهرستان اجرا شود.

\n\n

به نوشته ایرنا، رییس اداره بندرودریانوردی گناوه بیان کرد: دراین ارتباط این اداره در ایام تعطیلات نوروز برنامه های مختلفی درنظر گرفته است.

\n\n

وی نصب بنرهای تبلیغاتی به منظور فرهنگ سازی و ارتقای دانش عمومی در زمینه رعایت نکات ایمنی درسفرهای تفریحی دریایی بویژه لزوم پوشیدن جلیقه نجات درطول سفر و کنترل و بازرسی های ایمنی شناورهای تفریحی ازسوی کارشناسان اداره بندر و دریانوردی گناوه از عمده این برنامه ها است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر