جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۱۷۹۱
شنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۹

فکرشهر: عضو کمیسیون امنیت ملی و نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: کمیته جنگ نرم و دیپلماسی عمومی برای هم اندیشی حوزه فرهنگ و رسانه و مدیریت افکار عمومی تشکیل شده و اکنون در مرحله کارشناسی قرار دارد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، ابراهیم رضایی روز شنبه در همایش پلاتوی آسمانی به مناسبت بزرگداشت شانزدهمین سالروز عروج شهید داریوش شاهینی از شهدای عرصه رسانه افزود: امروز در حوزه مدیریت افکار عمومی دچار چالش هستیم و یک بزرگراه وسیعی در حوزه رسانه برای مانور بیگانگان ایجاد شده است.

وی تاکید کرد: در زمان حاضر رسانه‌ها به خوبی حمایت نمی‌شوند و باید در این زمینه تحولی ایجاد شود.

رضایی با اشاره به اینکه عملیات‌های رسانه‌ای دشمن نگران‌کننده است، افزود: باید فکری به حال این عرصه شود و در مقابل سرمایه‌گذاری دشمن اقدامات مناسبی انجام شود.

وی اضافه کرد: هرچند سرمایه گذاری دشمن در عرصه اقتصادی و نظامی برای رسیدن به اهدافشان موفق نبوده اما در حوزه جنگ رسانه با تمام توان وارد عمل شده و هوشیارانه باید در مقابل گلوله‌ها و موشک‌های فرهنگی دشمن با برنامه ای مشخص ایستادگی کرد.

رضایی ادامه داد: در این شرایط راهکارهای سلبی از جمله فیلتر و سانسور در عرصه رسانه جوابگو نیست و باید نهضت آگاهی‌ سازی در کشور ایجاد شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز بیداری و هوشیاری جامعه و ارتقای سواد رسانه از مهمترین راهکار و راهبرد در حوزه فعالیت‌ رسانه ای است که باید به آن پرداخته شود.

رضایی در خصوص شهید داریوش شاهینی گفت: این شهید عرصه رسانه استحقاق شهادت داشت و الگوی مناسبی برای اهالی رسانه بود.

وی یادآورشد: شهید شاهینی متعهد به انقلاب اسلامی و آشنا به مبانی انقلاب و در زندگی شخصی و در فعالیت کاری خود اهل حلال و حرام بود.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی افزود: شهید شاهینی هیچگاه زیر بار زور نمی‌رفت و همیشه از مظلوم دفاع می‌کرد و دنبال حق بود.

نماینده مردم تهران ،ری، اسلامشهر و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی  نیز گفت: شهید نماد جهاد فی سبیل الله است براین اساس همه جهادها شهید پرور هستند.

روح الله ایزدخواه افزود: هر شهید ستاره ای برای جهادی به شمار می رود و نقش مهمی در ایجاد انگیزه و اراده ها برای ورود به جهاد دارد.

مصوبه کمیته جنگ نرم و دیپلماسی عمومی در مرحله کارشناسی قرار دارد

وی با بیان اینکه در عرصه فرهنگ و رسانه شهید نقش مهمی دارد بیان کرد: امروز شهید آوینی بعنوان شهدای اهل قلم و رسانه است.

ایزدخواه تاکید کرد: امروز و به خصوص در چهل سال دوم انقلاب اسلامی جهاد گری در همه عرصه ها دوباره باید محقق شود و میدان جنگ را به همین جوانانی که امام راحل به آنها اعتماد کرد سپرده شود.

در این آئین از خانواده شهید داریوش شاهینی تقدیر شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر