جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون پیش‌بینی هواشناسی استان بوشهر گفت: با خروج سامانه بارشی و شمالی شدن جریانات جوی دمای استان به‌طور قابل ملاحظه‌ای کاهش یافت و دو شهر استان دمای زیر ۱۰ درجه را تجربه کردند...
کد خبر: ۱۰۱۸۰۰
شنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۶

فکرشهر: معاون پیش‌بینی هواشناسی استان بوشهر گفت: با خروج سامانه بارشی و شمالی شدن جریانات جوی دمای استان به‌طور قابل ملاحظه‌ای کاهش یافت و دو شهر استان دمای زیر ۱۰ درجه را تجربه کردند.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، زهرا راستگو بیان کرد: صبح امروز بندر امام حسن در شهرستان دیلم و شهر جم با ثبت دمای ۹ درجه سلسیوس کمترین دما را در استان بوشهر ثبت کردند و بیشترین دما نیز مربوط به جزیره خارگ با ۱۹ و دیر ۱۸ درجه سلسیوس بود.
 
وی از ادامه وزش باد‌های شمالی خبر داد و افزود: سواحل استان به ویژه در مناطق مرکزی و جنوبی تا ظهر فردا مواج خواهد بود.
 
معاون پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر، آسمان استان را تا فردا صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، وزش باد ودر برخی نقاط مه صبحگاهی پیش‌بینی کرد.
 
وی عنوان کرد: جهت وزش باد شمال غربی تا شمال شرقی است با سرعت ۸ تا ۳۲ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و در مناطق جنوبی و مرکزی بر روی دریا ۱۴ تا ۴۴ کیلومتر در ساعت خواهد بود.
 
راستگو گفت: ارتفاع موج در مناطق شمالی ۳۰ تا ۹۰ و گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر و در مناطق مرکزی و جنوبی ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی تا ۱۸۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود که از اواخر امشب ارتفاع موج به ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر کاهش می‌یابد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر