جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۲۲۰۰
جمعه ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۱

فکرشهر ـ مصطفی منفرد: در سالروز ولادت حضرت زینب (سلام الله علیها)، پرستاران و خانواده های شهدای عرصه سلامت در جزیره خارگ تجلیل شدند.

به گزارش «فکرشهر»، همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب (سلام الله علیها) و روز پرستار، به همت شرکت پایانه های نفتی ایران و بیمارستان صنعت نفت خارگ ، پرستاران و مدافعان سلامت جزیره خارگ تجلیل شدند.

با توجه به حوزه مسوولیت های اجتماعی عملیات عمومی شرکت پایانه های نفتی ایران  و به مناسبت ولادت باسعادت حضرت زینب (سلام الله علیها) و روز پرستار روز پنج شنبه ـ 18 آذرماه ـ از پرستاران های شاغل در جزیره خارگ و خانواده های شهدای عرصه سلامت با حضور عباس اسدروز مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران و حجت الاسلام کمالی نماینده ولی فقیه و امام جمعه خارگ و جمعی از مدیران و مسوولان دستگاه های مختلف تجلیل به عمل آمد.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران با تبریک میلاد حضرت زینب (سلام الله علیها) گفت: اگر حضرت زینب (سلام الله علیها) نبود کربلا در کربلا می ماند و آن حضرت بود که پرچم ولایت را به دوش کشید و بعد از آن مصیبت بزرگ عاشورا سخنرانی کرد و مردم را بیدار کرد و تا امروز و فردا و فرداها برکات آن قیام زینبی ادامه خواهد داشت.

عباس اسدروز ادامه داد : پرستاران در دوران مختلف از امتحانات سخت سربلند بیرون آمدند و چه در دوران دفاع مقدس و چه در دوران کرونا صلاحیت آنها تثبیت شد.

وی افزود: شغل پرستاری فراتر از یک شغل جهت تامین معیشت است ، کسانی که گوهر وجودشان را در معرض تهدید قرار دادند و جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند تا دیگران زندگی کنند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه جزیره خارگ نیز گفت : حضرت زینب (سلام الله علیها ) به برادرش به دید امام نگاه می‌کرد، تابع و همراه امامش بود.

موسی کمالی تصریح کرد: هر کسی در دنیا می‌خواهد موفق باشد، باید از ولی امرش را بشناسد و اطاعت کند و رمز موفقیت در این دنیا با ولی امر بودن است.

مشاور استاندار بوشهر در امور روحانیت افزود: پرستاران جزیره خارگ در تمامی نهادهایی که هستند با زحماتی که کشیدند، هر چند داغدار شدیم اما موفق شدیم جزیره در برابر کرونا مصون نگه داریم.

حجت‌الاسلام کمالی ادامه داد: با اتحاد و همدلی موجود در جزیره خارگ اقدامات بسیار مناسبی صورت گرفت و شاهد موفقیت‌های خوبی بودیم

امام جمعه خارگ تصریح کرد: پرستار و پرستاری در جزیره خارگ سابقه دیرینه دارد، مدافعان سلامت در هشت سال دفاع مقدس ایثارگرانه در این حوزه با شدت بمباران‌های جزیره خدمت رسانی کردند

به گزارش «فکرشهر»،  در این مراسم، خانواده های شهدای عرصه سلامت و پرستاران مراکز درمانی جزیره خارگ با اهدا شاخ گل و لوح تقدیر مورد تجلیل قرار گرفتند.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر