جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۲۷۵۲
شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۶:۳۸

فکرشهر: دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: با ادامه روند بهبود وضعیت کرونا در استان، تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های استان به ۴۵ نفر رسید.

به گزارش فکرشهر از خبرگزاری صداوسیما، دکتر سعید کشمیری بیان کرد: تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بوشهر امروز (شنبه ۲۷ آذر) ۴۵ نفر است که ۱۷ نفر از آن‌ها در شبانه روز گذشته بستری شده‌اند و از این تعداد فقط دو نفر کرونا مثبت قطعی هستند.
 
وی با اشاره به اینکه اکنون ۴ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند، ادامه داد: از این شمار دو نفرشان در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.
 
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه امروز موردی از فوت بر اثر ابتلا به کرونا در استان گزارش نشد، افزود: در شبانه‌روز گذشته ۲۳ بیمار باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان ترخیص شده‌اند، که از این تعداد ابتلای سه نفر به کرونا قطعی است.

به گزارش فکرشهربنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته یکهزار و ۳۶۱ بیمار کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند و متاسفانه ۴۱ بیمار نیز جان خود را از دست دادند.

 از دیروز تا امروز ۲۷ آذر ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، یک هزار و ۳۶۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۲۴۳ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶ میلیون و ۱۶۹ هزار و ۱۱ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۱ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۱ هزار و ۳۳ نفر رسید.

در شبانه روز گذشته بیشترین مرگ و میر بیماران کرونایی مربوط به تهران با ۶ نفر و استانهای آذربایجان غربی، فارس و خراسان شمالی با ۵ نفر بوده است.

۲۷ استان کشور در شبانه روز گذشته مرگ و میر کمتر از ۵ نفر داشته اند که در ۱۷ استان، هیچ موردی از فوت بیماران کرونایی، ثبت نشده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر