جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل هواشناسی بوشهر گفت: با توجه به مواج بودن دریا به‌ویژه از شنبه تا دوشنبه از دریانوردان به‌ویژه دارندگان شناورهای کوچک می‌خواهیم به دریا نروند...
کد خبر: ۱۰۳۰۲۸
چهارشنبه ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۸

فکرشهر: مدیرکل هواشناسی بوشهر گفت: با توجه به مواج بودن دریا به‌ویژه از شنبه تا دوشنبه از دریانوردان به‌ویژه دارندگان شناورهای کوچک می‌خواهیم به دریا نروند.

به گزارش فکرشهر، فرج‌الله شکوهی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: وزش باد شدید شمال غربی که از دیروز آغاز شده است تا دوشنبه آینده (۶ دی) ادامه می‌یابد و خلیج‌فارس، سواحل و فراساحل استان بوشهر همچنان مواج خواهد بود.

وی بابیان اینکه در این مدت موج‌های ۱.۵ تا ۳ متری در دریا رخ می‌دهد ادامه داد: انتظارم داریم یکشنبه (۵ دی)، سرعت باد در مناطق مرکزی و جنوبی خلیج‌فارس گاهی به بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج در ساحل به بیش از ۲ متر و در فراساحل تا ۳ متر برسد.

شکوهی‌پور افزود: شنبه و یکشنبه خلیج‌فارس، سواحل و فراساحل استان و دوشنبه سواحل و فراساحل جنوبی استان، تحت تأثیر این شرایط خواهند بود.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: این وضعیت باعث اختلال در رفت‌وآمدها و فعالیت‌های دریایی در خلیج‌فارس می‌شود و احتمال غرق شدن شناورها به‌ویژه شناورهای کوچک وجود دارد؛ بنابراین در این مدت از ترددهای دریایی به‌ویژه تردد شناورهای سبک و قایق‌های صیادی و تفریحی خودداری شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر