جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۳۳۹۸
سه‌شنبه ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۷

فکرشهر: مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه استان بوشهر گفت: جشنواره ره‌آورد سرزمین نور با عنوان دلتنگی‌های راهیان نور اسفندماه در بوشهر برگزار می‌شود.
به گزارش فکرشهر از تسنیم، سرهنگ عبدالهادی صبحانی‌خواه با اشاره به اینکه اردوهای راهیان نور نقش مهمی در انتقال فرهنگ ایثار و رشادت‌‌های رزمندگان 8 سال دفاع مقدس در نسل‌های کنونی دارد اظهار داشت: علاوه بر اعزام گروه‌های مختلف به اردوهای راهیان در سرزمین‌های دفاع مقدس جنوب و غرب کشور، استان بوشهر نیز میزان اردوهای راهیان نور دریایی به جزیره خارگ بود.

وی با بیان اینکه ویروس کرونا در 2 سال گذشته مانع از اعزام به اردوهای راهیان نور شد تصریح کرد: در این شرایط از فرصت‌های مختلف برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و انتقال فرهنگ ایثارگری استفاده شد که یکی از آنها برگزاری جشنواره ره‌آورد سرزمین نور است.

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه استان بوشهر از برگزاری این جشنواره در بوشهر خبر داد و بیان کرد: طبق تمهیدات و برنامه‌ریزی‌ها جشنواره ره‌آورد سرزمین نور در بوشهر اسفندماه برگزار می‌شود.

صبحانی‌خواه گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اهداف خاصی را در توسعه برنامه‌های فرهنگی و تربیتی دنبال می‌کند که در این راه تلاش و سختی‌های آن را با جان و دل خرید.

وی اظهار امیدواری کرد که اجرا این برنامه‌ها بتواند در دستیابی به اهداف و آرمان‌های شهدای والامقام موفق عمل کند.

وی با بیان اینکه شهدا و ایثارگران، امام راحل و ولی خود را خوب شناختند و به آن اقتدا کردند گفت: گره کار ما امروز این است که ما نتوانسته‌ایم همانند شهدا و رزمندگان 8 سال دفاع مقدس عمل کنیم.

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به مشارکت همگانی در جشنواره ره‌اورد سرزمین نور خاطر نشان کرد: بسیجیان، دانش‌آموزان و عموم مردم می‌توانند دلتنگی‌های راهیان نور خود را در قالب تولیدات فضای مجازی، کلیپ‌های یک دقیقه‌ای، شعر، وبلاگ، ناهماهنگ، دل‌نوشته و تولید محتوا برای شرکت در جشنواره ره‌آورد سرزمین نور تا 15 بهمن ماه به شماره فضای مجازی 09177478838 ارسال کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر