جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی «فکرشهر»
فکرشهر: در حالی که تا هفته گذشته استاندار بوشهر از ابقای فرمانداران دشتی و دشتستان خبر می داد و گمانه زنی ها از ابقای این دو، تا پایان دهه فجر حکایت داشت، در یک تصمیم ناگهانی و بدون اطلاع قبلی، فرماندار دشتستان تغییر کرده و تا ساعاتی دیگر، سرپرستی جدید و جوان برای فرمانداری این شهرستان بزرگ معرفی خواهد شد...
کد خبر: ۱۰۳۷۷۵
يکشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۲:۰۰

فکرشهر: در حالی که تا هفته گذشته استاندار بوشهر از ابقای فرمانداران دشتی و دشتستان خبر می داد و گمانه زنی ها از ابقای این دو، تا پایان دهه فجر حکایت داشت، در یک تصمیم ناگهانی و بدون اطلاع قبلی، فرماندار دشتستان تغییر کرده و تا ساعاتی دیگر، سرپرستی جدید و جوان برای فرمانداری این شهرستان بزرگ معرفی خواهد شد.

به گزارش «فکرشهر»، تا ساعاتی دیگر قرار است «صادق بوستانی» به عنوان سرپرست فرمانداری دشتستان معرفی و جایگزین «فتح اله نوروزی» شود.

«بوستانی» که جوان و متولد دشتستان و دانشجوی دکتری جغرافیای سیاسی – ژئوپلیتیک است، عصر امروز یکشنبه ـ 12 دی ماه ـ به عنوان سرپرست  فرمانداری معرفی خواهد شد.

به نظر می رسد این تصمیم «احمد محمدی زاده» استاندار، به دلیل نارضایتی از یکی از عملکردهای فرماندار کنونی دشتستان «فتح اله نوروزی» در روزهای اخیر باشد.

نوروزی از شهریورماه 1398، فرماندار دشتستان بوده است.
 

نظرات بینندگان
ناشناس
|
-
|
يکشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۲:۲۲
هر چند همه ی سعی و تلاش آقای نوروزی علیرغم منتسب بودن به دولت قبل بر همراهی با دولت جدید بود ولی گویا سفارشات و سعی جناب شان کارگر نشده و تصمیم آقای استاندار بر تغییر جدی است. 

مبارک است. 
نا شناس
|
-
|
يکشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۷
تا زمانیکه مدیران و مسئولان بصورت سلیقه‌ای انتخاب می شود و نه بر اساس تجربه وسوابق اجرایی شاهد عدم پیشرفت کشور و باند بازی خواهیم بود آقای فتح الله نوروزی فارغ از حذب و گروه یکی از بهترین فرمانداران دشتستان بوده چرا  چون پای کار بود و نه توی دفتر انشاالله که فرماندار جدید باعث خیر و برکت برای دشتستان باشد 
ناشناس
|
-
|
يکشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵
یعنی ای ک میخواد بیاد چ میخاد بکنه  /ای آمو هی بیل تا. دودل خم بو
کیان
|
-
|
دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸
خدایی بعنوان شخصی که حداقل سه سال مستقیما در شورای تامین با جناب نوروزی کار کردم گواهی میدهم ایشان شخصیتی فرا جنایی وهمراه و فعال و خدایی و سالم  ودر خط ارزش‌های انقلابی بوده و هست فردی مصمم و اکتیو و کاربلد ودوست داشتنی بوده و هست حیف از تغییر ایشون هرجا باشد آرزوی ما مو فقیت ایشون هست
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر