جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی بوشهر خبر داد؛
کد خبر: ۱۰۳۸۵۹
دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۰۳:۵۵

فکرشهر: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر با دارا بودن 21 شهرک و ناحیه صنعتی نقش بسزایی در تولید و اشتغال استان دارد، اظهار داشت : در سال جاری 71 سرمایه گذار با اخذ مجوز تولید از سازمان های ذی صلاح با شرکت شهرک های صنعتی استان ،قرارداد امضا نموده اند.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی بوشهر،  صفوی اظهار داشت: این واحد ها با سرمایه گذاری  8386   میلیارد ریال و اشتغال زایی 1208 نفر به بهره برداری خواهند رسید ،درحال حاضر971  قرارداد سرمایه گذاری با شرکت شهرک های صنعتی استان به امضا رسیده که از این تعداد 408 واحد صنعتی در 163 هکتار از اراضی به بهره برداری رسیده  است.

صفوی بیان کرد : با توجه به شعار تولید ، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها  ، از اهداف اصلی و  برنامه های  مهم شرکت شهرک ها ،فعال سازی واحد ها ی راکد و غیر فعال می باشد که در سال جاری تعداد 17 واحد راکد  با پشتیبانی و پیگیری مستمر شرکت شهرک ها و رفع موانع تولید به چرخه تولید بازگشته اند که زمینه اشتغال 310 نفر را فراهم کرده اند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی بوشهر اظهار داشت: در سال گذشته نیز تعداد 30 واحد صنعتی با حمایتها و پیگیری های شرکت شهرک ها به چرخه تولید برگشتند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر