جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۳۹۲۲
سه‌شنبه ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۰۲:۱۴

فکرشهر: شهردار بندرگناوه گفت: به منظور حفاظت و مراقبت بیشتر از اموال عمومی و تاسیسات شهری گناوه ، واحد تعمیر و نگهداری از این امکانات در شهرداری راه‌اندازی شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، جواد رستمی روز سه شنبه به خبرنگاران اعلام کرد: نبود چنین واحدی باعث شده بود که بسیاری از تاسیسات و سازه های شهری بدون انجام تعمیرات رها شوند.

وی اظهارداشت: در سالیان اخیر بسیاری از تاسیسات شهری از قبیل سنگ جدول‌، کانال‌ دفع آب‌های سطحی و پل‌ها دچار آسیب و تخریب شدند و به علت نبود واحد ویژه رسیدگی کننده در شهرداری مورد غفلت قرار گرفته بودند.

رستمی افزود: باتوجه به ازدیاد چنین معضلاتی که علاوه بر ایجاد مشکل برای شهروندان، به مبلمان شهری نیز آسیب جدی رسانده است، ضرورت داشت که حفاظت و مراقبت بیشتری  از اموال عمومی و تاسیسات شهری صورت گیرد.

شهردار گناوه گفت: تعمیر و رفع عیوب، بهسازی سنگفرش پیاده روهای معیوب، لکه گیری آسفالت معابر، بهسازی کانیوو، رفیوژها و سنگ جدول بلوارها، تعمیر پل‌های معیوب معابر، اصلاح رمپ های معیوب، احداث پارک‌های محله‌ای کوچک، تعمیر سرعت کاه‌های معیوب و ر کانال آب‌های سطحی توسط واحد تعمیر و نگهداری از تاسیسات شهرداری صورت گرفته است.

وی افزود: با توجه به فصل زمستان، ستاد مدیریت بحران مستقر در شهرداری تشکیل شده است و در بارندگی های اخیر در آماده باش کامل قرار داشت.

رستمی بیان کرد: در این ارتباط با بسیج امکانات و نیروی انسانی، نقاط پرخطر سطح شهر ایمن سازی شد تا  شهروندان دچار مشکل حادی نشوند.

وی از همشهریان خواست تا از هرگونه ساخت و سازی که موجب مسدود شدن کانال دفع آب‌های سطحی از جمله در زمان بارندگی می‌شود، بجد پرهیز کنند.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر