جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۴۳۴۶
دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۰۶:۴۶

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: روش تهاتر برای رفع مشکلات پیمانکاران طرح‌های عمرانی در استان بوشهر استفاده شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد محمدی‌زاده عصر یکشنبه در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان بوشهر اظهار داشت: تلاش‌های گسترده‌ای به منظور توسعه استان بوشهر صورت گرفته و طرح‌های مهمی در نقاط مختلف استان در دست اجرا است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های مهم استان برای سرمایه‌گذاری اضافه کرد: به منظور توسعه سرمایه‌گذاری در استان، موافقت اصولی باید بر اساس ظرفیت شهرک‌ها صنعتی، معادن و مناطق ویژه اقتصادی صادر شود.

استاندار بوشهر تسریع در روند صدور مجوزها و پاسخ به استعلام سرمایه‌گذاران ادامه داد: باید نیروهای بومی استان بوشهر در بخش‌های تولیدی، سرمایه‌گذاری و معادن بکارگیری شود.

وی اشتغال نیروهای را بسیار مهم دانست و بیان کرد: مجوز سفر دوم لنج‌های باری استان بوشهر به کشورهای حوزه خلیج‌فارس صادر شده و از اول بهمن سفر لنج‌های صیادی و تجاری تنها با ملوانان بومی استان انجام می‌شود.

محمدی‌زاده با تاکید بر استفاده پیمانکاران پارس جنوبی از نیروهای بومی افزود: پیمانکاران باید از ظرفیت شرکت‌های بیمه استان استفاده کنند و حساب بانکی آنان نیز باید در بانک‌های استان ایجاد شود.

وی یکی از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان بوشهر را توسعه صنایع دریایی دانست و بیان کرد: در این راستا اعتبارات خوبی تصویب شده که برای جذب آن باید تلاش جدی صورت گیرد.

استاندار بوشهر اضافه کرد: سهم هر شهرستان در تأمین منابع بانکی باید تعیین و مشخص شود و جذب منابع بانکی و اجرا مشاغل خرد باید مورد توجه قرار گرفته و از روش تهاتر باید مشکلات پیمانکاران مجری طرح‌های عمرانی برطرف شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر