جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۴۵۳۹
چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴

فکرشهر: فرماندار شهرستان تنگستان خواستار برگزاری کلاس‌های تقویتی و فوق برنامه برای دانش آموزان شد و گفت: همه دستگاه‌ها در تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان تنگستان مشارکت کنند.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد لطفی ظهر چهارشنبه در در آئین تکریم و معارفه رئیس آموزش و پرورش منطقه دلوار با اشاره اینکه اگر به جایگاه ایران اسلامی در حوزه علمی، طب و اقتدار بالاست اظهار داشت: همه معتقد هستند پیشرفت ایران در بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مدیون تلاش و همت آموزگاران، معلمین است.

وی با بیان اینکه همه باید قدردان زحمات معلمین و آموزگاران در جامعه باشند افزود: رئیس جدید اداره آموزش و پرورش منطقه دلوار با مطالعه دقیق از وضعیت موجود، امکانات، زیر ساخت‌ها سخت افزاری و نرم افزاری در منطقه دلوار وجود دارد و حتی فراتر حوزه کاری آن وجود دارد دنبال و تقویت کند.

فرماندار تنگستان با اشاره به اینکه آموزش و پرورش با ایجاد فضای صمیمی به دنبال جذب استعدادهای منطقه با شد ادامه داد: باید با وحدت، همدلی و همبستگی اختلاف نظر در فضای آموزش و پرورش به صفر رسانده شود.

وی با اشاره به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش افزود: سند تحول بنیادین سند بسیار جامعی است باید همه همت کنند و با استفاده از ظرفیت‌هایی که در منطقه وجود دارد به این سند پرداخت شود.

لطفی بیان کرد: اساس کار ما در شهرستان تنگستان پرداختن به نیازهای اصلی مردم شهرستان و کارهایی که در حوزه آموزش و پرورش می‌توانیم انجام دهیم خواهد بود.

فرماندار تنگستان افزود: همه دستگاه‌های اجرایی، دهیاران و شوراهای اسلامی باید از هر روزنه‌ای که می‌توانند برای کمک به برنامه‌های آموزش و پرورش در حوزه کلاس‌های تقویتی و فوق برنامه در شهرستان همکاری و همراهی لازم داشته باشند.

وی یاد آور شد: باید در ذیل شورای آموزش و پرورش یک شورای اجتماعی تشکیل که بتواند در ابعاد متفاوت همه بتوانند در آن کمک‌های لازم ارائه دهند.

در پایان از خدمات عبدالرضا زمانی رئیس سابق آموزش و پرورش منطقه دلوار با اهدا لوح تقدیر و تشکر و رضا روز بهانی به عنوان رئیس جدید معرفی شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر