جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده انتظامی استان از کشف انبار احتکار ارزاق عمومی و ضروری مردم در شهرستان دشتستان به ارزش 32 میلیارد ریال خبر داد...
کد خبر: ۱۰۴۶۲۵
جمعه ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان از کشف انبار احتکار ارزاق عمومی و ضروری مردم در شهرستان دشتستان به ارزش 32 میلیارد ریال خبر داد.  

به گزارش فکرشهر از پلیس، سردار «حیدر سوسنی» در تشریح جزییات این خبر بیان داشت: در راستای مبارزه با پدیده شوم احتکار کالا، مامورین پلیس امنیت اقتصادی استان با اقدامات همه جانبه نسبت به شناسایی یک انبار بزرگ احتکار ارزاق عمومی در شهرستان دشتستان مطلع و سپس بررسی موضوع را بصورت ویژه در دستور کار قرار داده اند .

وی افزود: مامورین پلیس امنیت اقتصادی، پس از انجام تحقیقات تکمیلی و کنترل نامحسوس انبار و اطمینان از احتکار کالا، با هماهنگی مقام قضایی به همراه عوامل اداره تعزیرات حکومتی، صمت، بهداشت و مامورین انتظامی شهرستان دشتستان به انبار موردنظر اعزام و در بازرسی از انبار مقادیر زیادی ارزاق عمومی شامل روغن200 کیلوگرم ، چای300 کیلوگرم، مواد شوینده و بهداشتی26 هزار بسته و کارتن ، سویا200 کارتن، انواع کنسرو و انواع آبمیوه 60 هزار بطری، خشکبار و حبوبات65 هزار بسته و تخمه 660 کیلو گرم کشف شد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به دستگیری یک محتکر در این رابطه اظهار داشت: انبار یادشده پلمپ و کارشناسان ارزش کالای احتکار شده را 32 میلیارد ریال برآورد نموده اند . پرونده قضایی تشکیل و در اختیار مراجع ذی صلاح قرار گرفت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر