جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: بیمار آقایی 35 ساله با احساس ناراحتی در ناحیه لگن و درد شدید مراجعه کرده و پس از انجام معاینات پزشکی، آزمایش‌های لازم و سی‌تی‌اسکن لگن متوجه شدیم که بیضه راست وجود نداشته و بیمار دارای توده بزرگ لوبوله لگنی بود...
کد خبر: ۱۰۴۸۴۰
يکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۸

فکرشهر: جراح و متخصص کلیه و مجاری ادراری بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان از خارج کردن تومور بزرگ بیضه از لگن بیمار 35 ساله در این بیمارستان خبر داد.

به گزارش فکرشهر، دکتر کیان امیدبخش در گفتوگو با روابط عمومی بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان اظهار داشت: بیمار آقایی 35 ساله با احساس ناراحتی در ناحیه لگن و درد شدید مراجعه کرده و پس از انجام معاینات پزشکی، آزمایش‌های لازم و سی‌تی‌اسکن لگن متوجه شدیم که بیضه راست وجود نداشته و بیمار دارای توده بزرگ لوبوله لگنی بود.

وی افزود: بیمار با تشخیص تومور بیضه نزول نکرده در بیمارستان شهید گنجی بستری و پس انجام اقدامات لازم مورد عمل جراحی قرار گرفته و توده به‌طور کامل برداشته و نمونه جهت بررسی بیشتر به آزمایشگاه پاتولوژی فرستاده شد.

دکتر امیدبخش همچنین توصیه کرد: معاینه بیضه بچه‌ها در بدو تولد و همچنین یک‌سالگی ضروری بوده و بیضه درون کانال قابل مدارا نبوده و باید حتماً تحت درمان قرار بگیرد تا مانع از بروز این‌چنین رویدادی در آینده برای فرد گردد.

بیمار پس از دریافت مراقبت‌های پرستاری و توصیه‌های لازم پزشکی باحال عمومی خوب از بیمارستان ترخیص شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر