جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۴۸۵۵
دوشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۲

فکرشهر: احمد لطفی صبح دوشنبه در نشست کمیسیون کارگری تصریح کرد: هر پروژه‌ای که شروع می‌شود، می‌بایست بر اساس اعتبار لازم باشد و در جریان اجرای پروژه نیز بخوبی پشتیبانی شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، وی با بیان اینکه امیدواریم در چند ماه آینده یک سری گشایش‌هایی صورت گیرد تا ظرفیت‌های جدیدی برای کار ایجاد شود، خبر داد: بر اساس وعده استاندار بوشهر، تا پایان سال، پروژه راه‌آهن بوشهر - شیراز تأمین اعتبار شود.

لطفی ضمن اشاره به اینکه از نیروی انسانی مناسب در پروژه‌ها و شرکت‌ها استفاده شود، اضافه کرد: این انتظار وجود دارد که وقتی یک شرکت بزرگ و باسابقه پروژه‌ای را متقبل می‌شود، در خصوص حق و حقوق نیروهای کارگری اهتمام لازم را داشته باشد.

فرماندار تنگستان ضمن تاکید بر پرداخت حق و حقوق و معوقات نیروهای کار شرکت‌های مستقر در شهرستان بیان کرد: در این شرایط دشوار اقتصادی و معیشتی، اگر حقوق و دریافتی کارگران عقب بیفتد، شرایط سختی بر آنها مترتب خواهد شد.

مقام عالی دولت در حال حاضر تعداد نیروی کارگری شهرستان تنگستان را حدود ۲۵۰ نفر برشمرد و یادآور شد: اگر شرکت‌های مستقر در شهرستان نیروهای خود را بر اساس روند کاری‌شان تعدیل می‌کنند، حق و حقوق آنها نیز پرداخت کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر