جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۵۲۸۰
يکشنبه ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۶:۲۲

فکرشهر: دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بوشهر افزایش یافته و به ۴۵ نفر رسید.

به گزارش فکرشهر، سعید کشمیری اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۸ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند که خوشبختانه هیچ کدام از آن‌ها به کرونا مثبت قطعی، نبوده‌اند.

وی با اشاره به اینکه اکنون ۶ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه می‌باشند، افزود: از مجموع موارد بستری در بخش‌های ویژه کرونایی، ۳ وضعیت حاد این بیماری قرار دارد.

دکتر کشمیری درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان که تا به امروز اعلام شده است، بیان کرد: خوشبختانه امروز مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان به ثبت نرسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: خوشبختانه در شبانه‌روز گذشته ۳ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند، که از این تعداد، ۱ مورد به کرونا مثبت قطعی، بوده است.

کشمیری گفت: تا کنون ۲۰۳۵ نفر از ابتدای شیوع کرونا در استان به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.

از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۹۰۰۸۶ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

آخرین آمار کرونا در ایران/ شناسایی ۵۱۴۴ بیمار جدید / ۲۸ تن دیگر جان باختند

بنابر اعلام وزارت بهداشت، در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۵هزار بیمار کووید-۱۹ در کشور شناسایی شدند و متاسفانه ۲۸ بیمار نیز جان خود را از دست دادند.

 از دیروز تا امروز ۳ بهمن ماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۵ هزار و ۱۴۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۳۶۲ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶ میلیون و ۲۵۰ هزار و ۴۹۰ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۲ هزار و ۲۳۰ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۶ میلیون و ۸۰ هزار و ۳۴۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

یک هزار و ۲۰۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۴۴ میلیون و ۴۶ هزار و ۹۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر