جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۵۸۱۴
يکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۴

فکرشهر: معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری بوشهر گفت: استان بوشهر در حوزه زیرساخت‌های درمانی ضعف و محدودیت فراوان دارد.

به گزارش فکرشهر از مهر، اصغر جعفری بعدازظهر یکشنبه در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا استان بوشهر اظهار داشت: تجهیز ظرفیت محدود زیرساخت‌های درمانی باید به شکل قابل قبولی برای روزهای اوج کروناضروری است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری بوشهر گفت: با توجه به شیوع مجدد کرونا، مدارس دبستان و پیش‌دبستانی‌ها در استان بوشهر به مدت یک هفته غیرحضوری و به‌صورت مجازی می‌شوند.

وی با تأکید بر اینکه تمهیدات لازم برای مقابله با کرونا اندیشیده شود افزود: بخش بهداشت و درمان نوک پیکان خدمت‌رسانی در ایام کرونا به جامعه هستند ازاین‌رو توجهات لازم به کادر درمان و ارتقا زیرساخت‌های این حوزه ضروری است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری بوشهر تصریح کرد: با توجه به آغاز پیک ششم کرونا در استان لازم است همه بیمارستان‌ها (دولتی و غیردولتی) و درمانگاه‌ها آمادگی لازم پذیرش بیمار را داشته باشند و پزشکان نیز حدالمقدور بستری بیماران در منزل را تجویز کنند.

وی بیان کرد: درحالی‌که حاضر تصمیم بر برگزاری مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن است اما نتیجه نهایی هفته آینده در جلسه بعدی ستاد استانی مقابله با کرونا گرفته خواهد شد.

جعفری در خصوص نیازهای بیمارستانی و درمانی اظهار کرد: پیش‌بینی‌های لازم برای تأمین تجهیزات و داروهای موردنیاز اعم از تقویتی، درمانی و سرم‌ها انجام بگیرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری بوشهر در خصوص پیشگیری و تمهیدات لازم برای مقابله با کرونا در مرزها گفت: اداره کل بنادر و دریانوردی، شیلات و مرزبانی استان بوشهر مراقبت‌های لازم در خصوص ملوانان را داشته باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر