جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر گفت: ترویج فرهنگ زکات و تقویت و توجه ویژه به مراکز نیکوکاری اولویت برنامه های سالجاری این نهاد در سطح استان است.\n\nبه گزارش فکرشهر، احمد لطفی در آیین تودیع و معارفه رییس اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) سعدآباد افزود: زکات بعنوان یک واجب دینی هم آثار و فواید اقتصادی و هم فرهنگی در جامعه دارد که متولیان امر زکات و رابطین باید ترویج این فریضه مهم را در برنامه های اولویت دار خود قرار دهند.
کد خبر: ۱۰۶۶۱
دوشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۵

فکرشهر: سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر گفت: ترویج فرهنگ زکات و تقویت و توجه ویژه به مراکز نیکوکاری اولویت برنامه های سالجاری این نهاد در سطح استان است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، احمد لطفی در آیین تودیع و معارفه رییس اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) سعدآباد افزود: زکات بعنوان یک واجب دینی هم آثار و فواید اقتصادی و هم فرهنگی در جامعه دارد که متولیان امر زکات و رابطین باید ترویج این فریضه مهم را در برنامه های اولویت دار خود قرار دهند.

\n\n

وی همچنین به تاثیر فعالیتهای موثر مراکز نیکوکاری در امر فقر زدایی و ترویج امر مقدس انفاق اشاره و یادآور شد: این مراکز که در واقع با جلب حمایت و کمکهای مردمی برای مردم نیازمند تلاش می کنند باید تقویت شده و تعداد آن افزایش یابد.

\n\n

لطفی بیان داشت: طبق برنامه که قرار بود دشتستان بعنوان مرکز ترویج زکات کشور باشد درحال حاضر نیز بطور جدی پیگیر موضوع هستیم.

\n\n

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) دشتستان نیز گفت: در سالجاری انتظار می رود که با تاسی از شعار رهبری و تحقق آن مردم مانند سابق و حتی بیش از گذشته همگام با کمیته امداد در کمک به نیازمندان جامعه گام بردارند.

\n\n

به نوشته ی ایرنا، رمضان غلامی اضافه کرد: مراکز نیکوکاری جهت حمایت از اقشار آسیب پذیر ایجاد شده و کمک به نیازمندان را بوسیله کمکهای خیرین انجام می دهد و در واقع یک کمیته امداد کوچک شده است.

\n\n

در این آیین غلامحسین قیطاسخواه بعنوان رییس جدید اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) سعدآباد معرفی و از زحمات علی موفق منش تقدیر شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر