جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۶۶۶۲
شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۲

فکرشهر: هواشناسی استان بوشهر اعلام کرد: با توجه به فعالیت سامانه بارشی، در ساعاتی از وقت امروز بارش پراکنده باران در استان رخ می‌دهد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، امروز آسمان برخی از نقاط استان ابری و بارانی است. تا ساعت ۹:۳۰ امروز، دیلم با ۳/۷ میلیمتر، بهرگان (امام حسن) ۲/۵ میلیمتر، گناوه ۱/۷ میلیمتر، برازجان ۰/۵ میلیمتر و بوشهر(دریایی) ۰/۱ میلیمتر باران باریده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌ها نشان می‌دهد در ساعاتی از وقت امروز با فعالیت سامانه بارشی در استان، در برخی از مناطق به‌ویژه نواحی شمالی و مرکزی و بخش‌های شرقی استان، بارش پراکنده باران، گاهی رگبار پراکنده باران همراه با رعدوبرق رخ می‌دهد.

محمدرضا انصاری افزود: همچنین از ظهر امروز به‌تدریج سرعت وزش باد‌های شمال غربی بر روی دریا به‌طور قابل ملاحظه‌ای افزایش خواهد یافت و سواحل استان تا پایان وقت فردا مواج پیش بینی می‌شود.

او ادامه داد: از امشب به‌تدریج ابرها کم می‌شوند و فردا مه صبحگاهی در برخی نقاط رخ می‌دهد.

به گفته کارشناس هواشناسی، جهت وزش باد، بیشتر شمال غربی تا غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۲ گاهی ۳۸ کیلومتر در ساعت و بر روی دریا و سواحل استان ۱۶ تا ۴۴ گاهی تا ۵۴ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

انصاری افزود: ارتفاع موج دریا ۶۰ تا ۱۲۰ گاهی ۱۵۰ سانتیمتر و از ظهر به‌تدریج ۹۰ تا ۱۸۰ سانتیمتر و در فراساحل مناطق جنوبی گاهی ۱۲۰ تا ۲۱۰ سانتیمتر پیش‌بینی شده است.

او گفت: در شبانه روز گذشته، جم با ۱۰ و برازجان و عسلویه با ۲۸ درجه سلسیوس کمترین و بیشترین دما را ثبت کرده‌اند.

این کارشناس هواشناسی گفت: فردا در بندر بوشهر زمان جزر دریا ساعت ۰۱:۰۹ دقیقه بامداد و مد دریا ساعت ۱۷:۱۶ خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر