جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۶۹۷۲
چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۵

فکرشهر: رئیس جمعیت هلال احمر گناوه گفت: مانور امدادونجات جاده‌ای و کارگاهی مشترک جمعیت هلال احمر این شهرستان و شرکت مهندسی هیرگان انرژی برگزار شد.

به گزارش فکرشهر، عبدالعلی صیادی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این مانور صبح روز جاری با استفاده از سه دستگاه خودرو امدادی و  باشرکت نجاتگران اعم از کادر و داوطلب برگزار شد که سناریو حادثه را با استفاده از تجهیزات موجود و توان عملیاتی نیروهای شرکت کننده جمع آوری و مصدومان فرضی را به مراکز درمانی منتقل کردند.

وی اظهار ادامه داد: این مانور نقطه آغازی برای ارتقای سطح آمادگی نجات‌گران پایگاه امداد و نجات جاده ای "بینک" در راستای انعقاد تفاهم نامه همکاری با شرکت مهندسی هیرگان انرژی باشد و در تلاشیم در آینده برنامه‌های کاربردی و هدفمند از جمله برگزاری دوره‌های آموزشی برای کارکنان آن شرکت، تمرین های تخصصی کارگاهی و جاده ای، دوره‌‍‍های توان افزایی و مانورهایی از این قبیل با همکاری آن شرکت اجرا شود.

رئیس جمعیت هلال احمر گناوه گفت: تفاهم نامه با شرکت مهندسی هیرگان انرژی در راستای ارائه خدمات امدادی و بهره‌گیری از توان امدادی و دریافت امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای  ارتقای سطح کیفی خودروهای امدادی و  پایگاه امداد و نجات بینک منعقد شده است.

وی یادآورشد: امیدواریم با دریافت خدمات از این شرکت، توان عملیاتی پایگاه بین شهری بینک افزایش یابد و ارائه خدمت به هموطنان مطلوب تر از گذشته انجام شود.

پایگاه امداد و نجات جاده ای بینک در مسیر راه مواصلاتی گناوه به دیلم مستقر و شرکت مهندسی هیرگان انرژی خدمات متعددی در حوزه نفت و پتروشیمی ارایه می‌دهد.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر در جوار تاسیسات مهم نفتی و در مسیر خطوط لوله‌های انتقال نفت خام در بستر دریا به پایانه نفتی جزیره خارگ نیز قرار دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر