جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۷۱۰۷
جمعه ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۸

فکرشهر: هواشناسی بوشهر برای فردا غبار محلی و در برخی نقاط مه صبحگاهی و برای یکشنبه و دوشنبه بارش پراکنده باران پیش‌بینی کرد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد فردا غبار محلی و در برخی نقاط مه صبحگاهی از پدیده‌های غالب در استان خواهند بود.

هادی سالاری افزود: همچنین یکشنبه و دوشنبه، بارش‌های پراکنده گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد در برخی از نقاط دور از انتظار نیست.

او بیان کرد: از فردا تا یکشنبه دمای هوا افزایش می‌یابد.

این کارشناس هواشناسی ادامه داد: آسمان استان تا فردا صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و در برخی از نقاط مه صبحگاهی خواهد بود. همچنین تا ظهر امروز بر روی دریا در سواحل مرکزی و جنوبی وزش باد رخ می‎‌دهد.

سالاری گفت: جهت وزش باد بیشتر شمال غربی تا غربی با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی ۳۴ کیلومتر در ساعت و در سواحل مرکزی و جنوبی تا عصر امروز گاهی ۳۸ کیلومتر در ساعت خواهد بود. از امشب به‌تدریج جهت وزش باد جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۳۰ کیلومتر در ساعت خواهد شد.

او بیان کرد: ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و در سواحل مرکزی و جنوبی استان تا عصر امروز ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود.

کارشناس هواشناسی بوشهر گفت: در شبانه روز گذشته جم با ۷ و دیر با ۲۷ درجه سلسیوس کمترین و بیشترین دما را ثبت کرده‌اند.

سالاری عنوان کرد: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۴۶:۰۳ دقیقه بامداد و مد اول دریا ساعت ۰۹:۴۶ دقیقه، جزر دوم ۱۴:۵۷ و مد دوم ۲۱:۱۵ دقیقه خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر