جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۷۸۳۱
سه‌شنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۸

فکرشهر: جانشین رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با اشاره به اجرای طرح‌های عمرانی در روستاها و شهرها گفت: این سازمان با حمایت دستگاه‌های مختلف می‌تواند دغدغه‌های شهرداران را رفع کند.

به گزارش فکرشهر از مهر، مسعود نصرتی بعد از ظهر سه‌شنبه در نشست با مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان بوشهر به رسالت این سازمان اشاره کرد و اظهار داشت: ضرورت احصای مشکلات و کاستی‌های اصلی موجود در عرصه‌های کاری شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و پیگیری رفع آنها از طریق همکاری و همفکری با سایر دستگاه‌ها از مهمترین وظیفه و رسالت سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور است.

وی جایگاه استان بوشهر در عرصه‌های عمرانی و ساخت و ساز را مهم دانست و افزود: این استان نقش تأثیرگذاری در اقتصاد و شاخص‌های سرمایه‌گذاری دارد.

جانشین رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، استان بوشهر را از مهمترین استان‌های اقتصادی کشور نام برد و افزود؛ قطعاً این سازمان با حمایت استاندار بوشهر می‌تواند بسیاری از دغدغه‌های شهرداران را برطرف و آنان را در رسیدن به هدف مطلوب که رفع نیازمندی‌های شهروندان است یاری کند.

نصرتی حمایت سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور را از سازمان همیاری شهرداری‌های استان بوشهر اعلام و خاطرنشان کرد: این سازمان از هیچ کوششی در راه خدمت به مردم دریغ نخواهد کرد.

خدمات‌رسانی مطلوب به مردم

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان بوشهر نیز، خدمات‌رسانی به مردم را در ابعاد مختلف اعم از اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در اولویت اصلی این سازمان نام برد و تصریح کرد: ضمن تأکید استاندار بوشهر در راستای خدمت صادقانه به مردم، این سازمان با استفاده از ظرفیت‌ها می‌تواند گام مؤثر در ارتقای خدمات‌رسانی مطلوب به مردم بر دارد.

عبدالله کردگار حمایت سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور را در راستای توسعه و حمایت همه جانبه از شهرداری‌ها بسیار ضروری دانست و خاطر نشان کرد: با توجه به ظرفیت‌های اقتصادی و بازرگانی استان بوشهر، سازمان همیاری شهرداری‌ها می‌تواند با حمایت همه جانبه از شهرداری‌ها در پیشبرد توسعه نقش به‌سزایی داشته باشد.

وی به آموزش کارشناسان شهرداری‌ها اشاره و بیان کرد؛ با توجه به مسئولیت خطیر شهرداران در شهرها، ارتقای آموزش‌های حرفه‌ای و کاربردی این بخش از مدیران و کارشناسان بسیار ضروری است و به‌صورت جدی در دستور قرار گرفته است.

در این نشست، مدیرکل خدمات شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به نکاتی پیرامون حوزه خدمات‌رسانی شهری اشاره کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر