جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۷۹۸۳
جمعه ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۹

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت:  ۷۰۰ کلاس تخریبی در استان وجود دارد که باید در یک افق ۴ ساله به صفر برسد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در دیدار با مدیرکل و کارکنان آموزش و پرورش استان بوشهر بیان کرد: هرچند با تلاش‌های انجام شده تعداد کلاس‌های تخریبی استان بوشهر از هزار و ۲۰۰ کلاس، به ۷۰۰ کلاس کاهش یافته است، اما این رقم برای استانی با ظرفیت و منابع غنی مانند بوشهر باز هم زیاد است و باید با همکاری اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، بنیاد برکت، بنیاد علوی و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از استان برچیده شوند.

وی گفت: آموزش و پرورش به تنهایی نمی‌تواند مشکلات زیرساختی خود را حل کند و شورای برنامه ریزی استان، فرمانداری ها، نیروگاه اتمی، مراکز تجاری و صنایع نفت و گاز باید در کنار دستگاه تعلیم و تربیت باشند و این دستگاه را همراهی کنند.

آیت الله صفایی بوشهری افزود: باید به معیشت معلمان و دبیران توجه ویژه‌ای شود تا آن‌ها بدون دغدغه مسائل مادی، به فعالیت علمی خود برسند.

وی گفت: برنامه‌های دانش آموز، خانواده و مدرسه تراز انقلاب اسلامی طرح‌های بسیار حساب شده و خوب در آموزش و پرورش استان است که باید به آن‌ها پرداخته شود.

امام جمعه بوشهر عنوان کرد: نوجوانان و جوانان استان دارای استعداد‌های خوبی هستند که فقط نیاز به توجه و امکانات دارند، پس باید تلاش شود تا بعد از یک دوره چهار ساله یا هشت ساله، استان بوشهر جزو پنج استان برتر کشور شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر