جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۹۱۶۹
شنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۷

فکرشهر: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: امروز سه بیمار کرونایی بر اثر وخامت حال فوت کردند.

به گزارش فکرشهر، حسن ملکی زاده بیان کرد: تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بوشهر امروز (شنبه ۲۸ اسفند)، به ۵۸ نفر کاهش یافت.
 
وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۶ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند که ابتلای ۶ مورد از آن‌ها به کرونا قطعی بوده است.
 
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از بستری بودن ۱۰ بیمار کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه خبر داد که ۴ نفرشان در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.
 
وی با اشاره به فوت ۳ بیمار کرونایی بستری در بیمارستان‌های استان به علت وخامت حال گفت: موارد فوتی شامل دو بانوی ۴۳ و ۷۸ ساله باسابقه بیماری ژنتیکی و کبدی و یک بانوی ۸۶ ساله بدون سابقه بیماری بوده است.
 
دکتر ملکی زاده همچنین از ترخیص ۲۶ بیمار از بخش‌های کرونایی بیمارستان‌ها خبر داد که ابتلای ۱۱ موردشان به کرونا قطعی بوده است.
 
وی گفت: از ابتدای شیوع کرونا در استان تا کنون ۱۰۳ هزار و ۱۹۲ مبتلا به این ویروس در استان شناسایی و ۲ هزار و ۱۴۶ نفر جان باخته‌اند.

آخرین آمار کرونا در ایران/ فوت ۷۲ نفر و شناسایی ۱۳۲۳ بیمار دیگر

بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت بهداشت، در طول شبانه روز گذشته، ۷۲ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۹ هزار و ۵۵۰ نفر رسید.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت بهداشت، ‌ از دیروز تا امروز ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۳۲۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۳۱۹ نفر از آنها بستری شدند.

بر این اساس مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۱۳۹ هزار و ۲۱۷ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۷۲ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۹ هزار و ۵۵۰ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۶ میلیون ۸۱۷ هزار و ۱۷۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

۲۰۸۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۴۸ میلیون و ۶۶۹ هزار و ۳۸۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۲۹ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۲۶ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۷۸ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۵ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر