جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۹۳۱۳
دوشنبه ۰۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۳

فکرشهر: استاندار بوشهرگفت: از آغاز تعطیلات نوروزی تاکنون (۲۵ اسفند ۱۴۰۰ تا یکم فروردین) ۶ میلیون مسافر وارد این استان شده است.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی زاده افزود: با توجه به استقبال مسافران پیش بینی می‌شود تا سه هفته آینده سه میلیون مسافر دیگر به این استان سفر کنند.

وی با بیان اینکه اقدامات گسترده‌ای برای خدمات‌رسانی و اسکان گردشگران صورت گرفته اضافه کرد: برای استفاده از تمام ظرفیت‌های اقامتی، همه دستگاه‌های استان بوشهر برای اسکان مسافران بسیج شده‌اند.

 وی اظهار کرد: در ۲ سال اخیر به دلیل شرایط ناشی از ویروس کرونا و محدودیت‌های ایجاد شده، بخش گردشگری در رکود بود و امسال با توجه به بهبود وضعیت کرونا، پیش‌بینی می‌شود جمعیت زیادی وارد این استان شود و با سونامی گردشگر در استان بوشهر مواجه خواهیم بود.

استاندار بوشهر اضافه کرد: این استان دارای ظرفیت و پتانسیل بسیار بالایی در حوزه گردشگری و توریستی است و هر سال شاهد حضور مهمانان و گردشگران و مسافران در این استان هستیم.

محمدی زاده با بیان اینکه ارائه خدمات برای اسکان، تغذیه، خدمات رفاهی و بهداشتی به مسافران از ضرورت‌ها است اضافه کرد: همه اداره‌ها و نهادها اعم از آموزش و پرورش با ساماندهی مدرسه‌ها و با استفاده از ظرفیت سالن‌ها و مهمانسراها و سایر امکانات برای نوروز آماده هستند.

وی بیان کرد: در بحث تنظیم بازار نیز با همکاری سازمان صمت و سازمان جهاد کشاورزی استان، تمام مواد غذایی شامل مرغ، برنج، گوشت، قند، شکر، روغن، میوه و آجیل عید برای مردم و ساکنان بومی و گردشگران مهیا شده است.

محمدی‌زاده گفت: جمعیت ساکن استان بوشهر در زمان حاضر یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر است و در ایام نوروز نیز پیش بینی شده روزانه ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزار گردشگر وارد این استان شوند که با برنامه ریزی صورت گرفته تلاش می‌شود بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات به این مسافران ارائه شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر