جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۹۴۹۵
پنجشنبه ۰۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۵

فکرشهر: فرماندار تنگستان گفت: به منظور استفاده مفید از ساحل شهر دلوار ورود خودروها در ساحل دلوار نیاز به ساماندهی دقیق دارد.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد لطفی چهارشنبه شب در سومین روز نوروز در بازدید از وضعیت پارک ساحلی دلوار اظهار داشت: با توجه به اینکه پیش بینی می‌شد نوروز ۱۴۰۱ مسافرین زیادی به تنگستان خصوصاً بخش دلوار مسافرت کنند برنامه ریزی لازم صورت گرفته است تا با استفاده از تمامی ظرفیت‌های شهرستان اعم از دولتی و مردمی زمینه‌ای فراهم کنیم تا کسانی که به شهرستان سفر می‌کنند با خاطره خوبی تنگستان را ترک و به محل زندگی خود برگردند.

فرماندار تنگستان بیان کرد: تمام مسئولین دستگاه‌های اجرایی، هلال احمر، میراث فرهنگی، شهرداری‌ها، بهداشت و درمان، نیروهای انتظامی، سپاه، بسیج و حوزه‌ی علمیه، آب، برق، بخشداران دلوار و مرکزی در ایام نوروز به صورت مستمر حضور دارند.

فرماندار تنگستان خاطرنشان کرد: به منظور استفاده مفید از ساحل شهر دلوار ورود خودروها در ساحل دلوار نیازمند به ساماندهی دقیق دارد و تجمع و عدم هماهنگی بین عوامل اجرایی نارضایتی به وجود خواهد آورد.

وی بیان کرد در کنار زیر ساخت‌های تفریحی که فراهم شده است لازم است برنامه‌های فرهنگی با محوریت سپاه، حوزه‌ی علمیه، شهرداری‌ها انجام شود.

لطفی از مسافرین نوروزی بخاطر رعایت نظم و تحمل برخی کاستی‌ها و همچنین عوامل تسهیلات سفر قدردانی کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر