جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۹۵۱۸
پنجشنبه ۰۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت:باتوجه به استقبال خوب گردشگران نوروزی از جاذبه های مختلف این استان در سالجاری برنامه ریزی برای جذب۲۰ میلیون مسافر در بهمن ماه امسال تا پایان فروردین سال آینده در دستور کار است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، احمد محمدی زاده روز پنجشنبه با حضور در ساحل گناوه و جمع گردشگران به شکل نامحسوس و بدون هیات همراه افزود: بهترین دستاورد برای ما این است که بتوانیم با حضور حداکثری گردشگران در شهرستان گناوه ظرفیت اقتصادی بیشتری ایجاد کنیم و از این ظرفیت در جهت بهبود مسایل اقتصادی مردم و آحاد جامعهده اقدام کنیم.

وی یادآورشد: از ابتدای فصل زمستان تاکنون بیش از ۶ میلیون مسافر وارد این استان شده اند که اوج این سفرها از اواخر اسفند آغاز شده و همچنان شاهد مسافرت مردم از استان‌های مختلف به بوشهر هستیم.

استاندار بوشهر با پیش‌بینی حضور ۹ تا ۱۰ میلیون مسافر به این استان اظهارداشت: سواحل خلیج‌فارس، قابلیت‌های مختلف شامل ابنیه تاریخی، مناظر طبیعی، بازارهای تجاری و ملوانی و گردشگری دریایی از ظرفیت‌های مهم استان بوشهر است.

وی با بیان اینکه همه امکانات استان بوشهر برای خدمت رسانی به مسافران نوروزی بسیج شده است گفت:با تمهیدات پیش بینی شده از همه ظرفیت‌های این استان برای اسکان و رفاه گردشگران نوروزی و مسافران استفاده شده است.

 محمدی‌زاده افزود: در این ارتباط از ظرفیت همه دستگاه‌های اجرایی، شهرداری‌ها و مدارس برای اسکان گردشگران در شهرهای این استان بوشهر استفاده شده است.

وی با اشاره به پیش‌بینی بارش باران در استان بوشهر بیان کرد: در این زمینه همه اماکن ورزشی سرپوشیده، مصلا نماز جمعه، حسینیه‌ها و دستگاه‌های دولتی آماده‌باش هستند تا در صورت بارش باران، از مسافران برای اسکان پذیرش کنند تا آنها در سختی قرار نگیرند.

محمدی‌زاده ادامه داد: کمیته‌های ۱۰گانه ستاد تسهیلات سفر استان بوشهر به صورت شبانه‌روزی در تلاش هستند تا در این ایام مسافران سفری ایمن و خاطره انگیز به بوشهر تجربه کنند.

وی اظهار کرد: امیدواریم با ارائه خدمات مطلوب و به موقع به گردشگران و مسافران، سفر خوب، خوش، پر ازخیر وبرکت و شادی درکنار امنیت برای مهمانان رقم بخورد.

محمدی‌زاده افزود: انتظار است سال جدید آغاز حرکت‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی برای استان بوشهر و مردم آن باشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر