جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۹۵۶۷
جمعه ۰۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۳:۳۹

فکرشهر: استاندار بوشهر به معاون امور عمرانی استانداری دستور کمک به برطرف کردن کمبود آب شهرهای بندر دیلم و بندر امام حسن بویژه کمپ ها و مناطق ساحلی را داد.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی فرمانداری دیلم،  احمد محمدی زاده در بازدید سرزده از بنادر دیلم و امام حسن و بررسی وضعیت خدمات دهی به مسافران و گردشگران افزود: در این ارتباط دو راهکار باید پیگیری شود که یکی از آنها  امکان بهره مندی ۱۰۰۰ مترمکعبی روزانه از خط اختصاصی فلات قاره بهرگان که از خط اصلی کوثر تامین آب می شود.

وی یادآورشد: در حال حاضر حدود ۳۰۰ مترمکعب به شهر امام حسن از خط مذکور پشتیبانی می‌شود.
.
استاندار بوشهر گفت:  اختصاص ۲۰۰۰ مترمکعب بیشتر از سهمیه خط کوثر آبرسانی به شهرستان دیلم یعنی افزایش از ۱۴۰۰۰ مترمکعب فعلی به ۱۶۰۰۰ مترمکعب دریافت روزانه بمنظور پوشش آبرسانی بیشتر به شهردیلم بویژه در مناطق ساحلی و کمپ های ساحلی دومین راهکار در حل معضل کمبود آب این منطقه است.

وی اظهارداشت:  پوشش حداکثری آبرسانی سیار با دوتانکر آبرسان آبفا، یک تانکر آبرسان تعاونی صیادان، یک تانکر شهرداری دیلم و یک تانکر آبرسانی شهرداری امام حسن در مواقع کاهش افت فشار آب در مناطق و محدوده های ساحلی و مدارس اسکان مسافران و گردشگران انجام شود.

استاندار بوشهر به طور سرزده و بدون تشریفات در سفری یک روزه از یادمان شهدای گمنام، ستاد نیروهای سپاه و بسیج ، محل های اقامتی مسافران بازدید و از نزدیک در جریان خدمات رسانی به میهمانان نوروزی قرار گرفت.

شهرهای دیلم و امام حسن در شمال استان بوشهر در تعطیلات نوروز امسال پذیرای جمعیت بی شماری از مسافران و گردشگران نوروزی شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر