جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۹۵۸۵
جمعه ۰۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۹

فکرشهر: معاون وزیر نفت و رئیس شرکت ملی گاز ایران گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته زیرساخت‌های گازرسانی در تنگستان تقویت می‌شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، مجید چگینی پیش از ظهر جمعه در نشست با مسئولان شهرستان تنگستان اظهار داشت: استان بوشهر به عنوان قطب تولید گاز کشور محسوب می‌شود و نقش مهمی در تأمین سبد انرژی کشور دارد.

وی توسعه گازرسانی را به عنوان یکی از اولویت‌های بسیار مهم عنوان کرد و ادامه داد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته زیرساخت‌های گازرسانی در تنگستان تقویت می‌شود.

فرماندار تنگستان نیز در این نشست اظهار داشت: شهرستان تنگستان از لحاظ ظرفیت صنعت، نفت و گاز بهره مند نیست. در حوزه توزیع مسئولیت اجتماعی نمی‌توانیم از ظرفیت عظیم استان استفاده داشته باشیم و ضروری است به این موضوع رسیدگی لازم صورت گیرد.

احمد لطفی بیان کرد: در موضوع ایستگاه‌های پمپ گاز شهری وسایل ماشینی که به گاز شهر وصل هستند با افت فشار گاز در شهر مواجه هستیم که موجب نارضایتی مردم در سطح شهر می‌شود و نیاز است یک خط مستقل ایجاد شود.

فرماندار تنگستان یاد آور شد: با توجه به اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان قرار داریم در حوزه کارهای اجتماعی و فرهنگی شهرستان نیاز به اعتبارات ویژه دارد زیرا ترتیل خوانی قرآن در چند حوزه در تنگستان انجام می‌شود که از شبکه سراسری امید پخش خواهد شد.

وی افزود: در تنگستان از ظرفیت مردمی برای انجام کارهای فرهنگی استفاده می‌شودد که نیاز است اعتبارات این حوزه افزایش یابد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر