جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: اختصاص 50درصد ظرفیت فرصت های شغلی شرکت های نفت، گاز و پتروشیمی مستقر در این استان به نیروهای بومی مصوبه قانونی است که به درستی اجرا نشده است.\n\nبه گزارش فکرشهر از ایرنا آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه این هفته بوشهر افزود: در شرایط کنونی 30 تا 35 درصد اشتغال تاسیسات شرکت های وابسته به وزارت نفت در استان بوشهر بومی هستند.
کد خبر: ۱۱۰۵۶
جمعه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۵:۴۶

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: اختصاص 50درصد ظرفیت فرصت های شغلی شرکت های نفت، گاز و پتروشیمی مستقر در این استان به نیروهای بومی مصوبه قانونی است که به درستی اجرا نشده است.

\n\n

به گزارش فکرشهر از ایرنا آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه این هفته بوشهر افزود: در شرایط کنونی 30 تا 35 درصد اشتغال تاسیسات شرکت های وابسته به وزارت نفت در استان بوشهر بومی هستند.

\n\n

وی با تاکید بر استخدام جویندگان کار استان بوشهر درحوزه نفت ، گاز و پتروشمی یادآورشد: بارها به ضرورت استفاده از نیروهای بومی استان بوشهر درصنایع نفت،گاز و پتروشیم تاکید شده اما این مهم تاکنون به طور کامل عملی نشده است.

\n\n

صفایی بوشهری با گرامیداشت هفته کار و کارگر اضافه کرد: برای تسهیل فراهم شدن اشتغال جویندگان کار استان بوشهر درحوزه نفت، گاز و پتروشیمی باید از سوی مسوولان زمینه آموزش آنان فراهم شود.

\n\n

وی بااشاره به آسیب پذیر بودن قشر کارگران اظهارداشت: ازاین رو نباید با تاخیر پرداخت حقوق زمینه مختل شدن وضعیت اقتصادی خانواده های کارگران فراهم شود.

\n\n

خطیب نماز بوشهر پیروزی مردم یمن در جنگ تحمیلی آل سود را یادآورشد و گفت:با وجود اعلام آتش بس از سوی عربستان باز هم شاهد حملات وحشیانه آنها به مردم مظلوم و بی دفاع یمن هستیم .

\n\n

وی با اشاره به نهم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس شوراهای اسلامی شهر و روستا افزود: شوراها منشا خدمات زیادی هستند و اعضای شوراهای اسلامی با غنیمت شمردن فرصت خدمت به مردم از موقعیت خود نهایت استفاده را برای حل مشکلات مردم ببرند.

\n\n

امام جمعه بوشهر اظهارداشت: داشتن مدیریت جهادی و دانش بنیان برای حل مشکلات و ارتقا سطح خدمات ارایه شده به مردم شهرها و روستاها پایه و اساس کار شوراها به شمار می رود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر