جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: بنا بر اعلام وزارت بهداشت در حال حاضر دو شهر در وضعیت قرمز، ۴۸ شهر در وضعیت نارنجی، ۳۲۳ شعر در وضعیت زرد و ۷۵ شهر در وضعیت آبی قرار دارند و ۵۰ درصد از شهرستان های ده گانه استان بوشهر نیز آبی کرونایی شده است...
کد خبر: ۱۱۱۶۰۷
جمعه ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴

فکرشهر: بنا بر اعلام وزارت بهداشت در حال حاضر دو شهر در وضعیت قرمز، ۴۸ شهر در وضعیت نارنجی، ۳۲۳ شعر در وضعیت زرد و ۷۵ شهر در وضعیت آبی قرار دارند و ۵۰ درصد از شهرستان های ده گانه استان بوشهر نیز آبی کرونایی شده است.

به گزارش فکرشهر، بر اساس آخرین به‌روزرسانی‌ها، تعداد شهرهای با وضعیت قرمز در کشور از ۵۵ به دو و تعداد شهرهای با وضعیت نارنجی از ۸۴ به ۴۸ شهر کاهش یافت. همچنین تعداد شهرهای با وضعیت زرد از ۲۷۴ به ۳۲۳ شهر و تعداد شهرهای با وضعیت آبی از ۳۵ به ۷۵ شهر افزایش یافت.

بر این اساس در حال حاضر دو شهر در وضعیت قرمز، ۴۸ شهر در وضعیت نارنجی، ۳۲۳ شعر در وضعیت زرد و ۷۵ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

به گزارش «فکرشهر» و بر این اساس، ۵ شهرستان دشتستان، عسلویه، کنگان، دشتی و گناوه در استان بوشهر نیز که در هفته های قبل زرد کرونایی بودند، آبی شده اند و ۵ شهرستان دیگر شامل جم، دیر، دیلم، تنگستان و بوشهر نیز همچنان زرد کرونایی هستند.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر