جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده انتظامی استان گفت: فردی که طی نزاع و درگیری، یک جوان 17 ساله را با سلاح سرد به قتل رسانده بود، کمتر از 3 ساعت توسط ماموران پلیس دستگیر شد...
کد خبر: ۱۱۱۸۶۸
سه‌شنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۱

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان گفت: فردی که طی نزاع و درگیری، یک جوان 17 ساله را با سلاح سرد به قتل رسانده بود، کمتر از 3 ساعت توسط ماموران پلیس دستگیر شد. 

به گزارش فکرشهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر سوسنی بیان داشت: ساعت 11 شب گذشته، برابر اعلام مرکز 110 مبنی بر وقوع یک فقره درگیری منجر به جرح در پارک کوهنورد شهر برازجان و انتقال مجروح به بیمارستان، ماموران انتظامی و پلیس اگاهی برای بررسی موضوع در محل حادثه  حاضر شدند. 

وی بیان داشت: طی تحقیقات میدانی مشخص شد، فردی  17 ساله به علت نزاع و درگیری با سلاح سرد مجروح و برای درمان به بیمارستان منتقل شده است که به علت شدت جراحات وارده عملیات احیاء نتیجه بخش نبوده و نامبرده فوت می کند. 

سردار سوسنی خاطرنشان کرد: ماموران پلیس آگاهی با همکاری ماموران انتظامی  طی یک عملیات هماهنگ و غافلگیرانه، عامل قتل و چهار نفر از عوامل دخیل در نزاع و درگیری دسته جمعی را دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه تلاش پلیس برای دستگیری سایر عوامل مرتبط با این درگیری ادامه دارد، افزود: متهم اصلی در بازجویی اولیه پلیس به ارتکاب قتل با انگیزه اختلافات شخصی اعتراف کرد.

سردار سوسنی تاکید کرد: 5 نفر از عوامل دخیل در نزاع و درگیری دسته جمعی منجر به قتل دستگیر شده و تلاش برای دستگیری سایر افراد مرتبط با این درگیری ادامه دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر