جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۲۵۷۲
جمعه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۳

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان موظف هستند حل  مشکلات روستاها و نقاط کم‌برخوردار را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، احمد محمدی زاده در نشست بررسی مشکلات بخش بوشکان  تامین آب، توسعه زیرساخت‌های کشاورزی، راهسازی و برق‌رسانی را از جمله درخواست‌های مردم در بخش بوشکان دانست و بیان کرد: حل این درخواست‌ها و تحقق مطالبات مردم با حرکت‌های جهادی امری مهم و ضروری است.

در این نشست که برخی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی حضور داشتند، شماری از اهالی بخش بوشکان مشکلات و درخواست‌های خود را مطرح کردند که استاندار بوشهر برای حل مطالب مطرح شده آن را به مدیران استانی از جمله جهاد کشاورزی، آب منطقه‌ای، راه و شهرسازی و شرکت توزیع برق استان ارجاع داد.

در این نشست شهرداران و روسای شوراهای اسلامی بوشکان و کلمه در سخنانی جداگانه، مهم ترین مسائل و مشکلات و مطالبات مردم را با استاندار در میان گذاشتند.

استاندار بوشهر همچنین در بازدید لز شهرک صنعتی غدیر شاهیجان گفت: برای حمایت از محصولات تولیدی استان با چند شرکت نفتی و پتروشیمی در عسلویه مذاکراتی صورت گرفته و مقرر شده تا این شرکت‌ها نیازمندی‌های خود را از محصولات تولیدی استان تامین کنند.

احمد محمدی زاده  افزود: شرکت‌های نفتی و پتروشیمی  در این زمینه قول همکاری دادند و این امر می‌تواند موجب بهبود عملکرد واحدهای تولیدی استان و افزایش تولید و اشتغال شود.

وی بیان کرد: حمایت از محصولات تولیدی داخلی  در اولویت برنامه‌های استان است و شرکت‌ها و صنایع بزرگ مستقر در استان باید نیازمندی‌های خود را از این محصولات تولیدی تامین کنند.

محمدی زاده درباره موضوع سرمایه در گردش واحدهای تولیدی هم دستور داد جهاد کشاورزی استان نسبت به بررسی و حل این مشکل اقدام کرده تا واحدهای تولیدی با خیال آسوده نسبت به افزایش تولید خود اقدام کنند.

در این بازدید محصول جدید  شیره نگهدارنده خرما که موجب بهبود کیفیت محصول خرما  می‌شود رونمایی شد، این محصول ارگانیک در افزایش صادرات خرما تاثیرگذار است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر