جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۲۵۸۱
جمعه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳

فکرشهر: فرماندار جم گفت: شهرستان جم با ۱۰۰ هزار جمعیت، ۱۷ هزار ۵۰۰ نفر دانش آموز در مدارس خود دارد.

به گزارش فکرشهر از مهر، محمد احمدپور صبح جمعه در همایش بزرگداشت مقام معلم شهرستان جم با تشکر و قدردانی از تمام کسانی که در برگزاری همایش بزرگداشت مقام معلم مشارکت داشتند اظهار داشت: حفظ شأن و جایگاه معلم تأثیر مستقیمی در پیشرفت جامعه دارد.

فرماندار جم با اشاره به این‌که شهرستان جم در بین شهرستان‌های استان ویژگی خاصی دارد، تأکید کرد: شهرستان جم با ۱۰۰ هزار جمعیت، ۱۷ هزار ۵۰۰ نفر دانش آموز در مدارس خود دارد.

وی از همه نهادها و دستگاه‌های اجرایی خواست با آموزش و پرورش شهرستان در حوزه تکمیل، تجهیز و امکانات نرم افزار و سخت افزاری مدارس همکاری کنند.

احمدپور افزود: عمده جمعیت دانش آموزی مدارس شهر جم، دانش آموزان غیر بومی و از پرسنل نفت و گاز و پتروشیمی هستند که نیاز است به خوبی سازماندهی شوند.

وی عملکرد مجموعه مدیرتی آموزش و پرورش شهرستان جم را موفق توصیف کرد و گفت: توجه بیشتر به آموزش و پرورش جم باعث درخشش معلمان جمی در سطح کشور می‌شود.

فرماندار جم با بیان اینکه فرهنگیان خوش ذوق و خلاق زیادی در سطح شهرستان داریم، خاطر نشان کرد: اگر در تحلیل محتوا و زیر ساخت‌های نرم افزاری با معلمان جمی همکاری شود، قطعاً شاهد درخشش آنها خواهیم بود.

توجه معلم اساس رشد و توسعه جامعه

امام جمعه جم در همایش بزرگداشت مقام معلم اظهار داشت: به عنوان یک شهروند از زحمات و تلاش‌های معلمان برای فرزندانمان تشکر می‌کنم.

حجت الاسلام محمد محمدی با بیان این‌که باید از معلمان به عنوان مهمترین قشر جامعه یاد بگیرم، اضافه کرد: توجه جامعه به معلم معلم اساس رشد و توسعه را فراهم می‌کند.

وی افزود: سعادت جامعه در توجه به معلمان است.

ارج نهادن به مقام معلم یک وظیفه همگانی

مدیر آموزش و پرورش شهرستان جم در همایش بزرگداشت مقام معلم، ارج نهادن به معلمان بازنشسته و همه معلمانی که در طول یک‌سال تحصیلی زحمت کشیدند یک وظیفه هماهنگی دانست.

سید ابوالقاسم حسینی جایگاه و ارزش معلم در جامعه مهم توصیف کرد و ادامه داد: معلمان وظیفه مهم تربیت آینده سازان بر عهده دارند.

وی از زحمات و تلاش‌های همه متولیان برگزاری همایش بزرگداشت مقام معلم تشکر و قدردانی کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر