جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی «فکرشهر»
فکرشهر-عبدالخالق عبدالهی: این روزها بعضی آدم ها را که می بینم برای دولت خشکه می رقصند، یعنی بدون هیچ دلیل و مزد و منفعتی از گرانی های اخیر دولت حمایت غیر منطقی می کنند، به یاد داستانی می افتم...
کد خبر: ۱۱۳۴۶۸
سه‌شنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰

فکرشهر-عبدالخالق عبدالهی: این روزها بعضی آدم ها را که می بینم برای دولت خشکه می رقصند، یعنی بدون هیچ دلیل و مزد و منفعتی از گرانی های اخیر دولت حمایت غیر منطقی می کنند، به یاد داستانی می افتم. 

بنده خدایی یک ماشین تخلیه فاضلاب داشت و شغلش خالی کردن چاه توالت بود. در یک دوره انتخابات مجلس، طرفدار کاندیدایی شد و سفت و سخت برایش تبلیغ می کرد و از مردم می خواست که به کاندیدای او رای بدهند. یک شب به خانه یکی از بستگانش می رود و با اصرار می خواهد که حتما به فلانی رای بدهید. 

صاحبخانه جواب داده بود: «چشم، اما می خواهم بدانم اگه فلانی رای بیاره و به مجلس بره، چه نفعی به تو می رسه؟ یعنی به مردم سفارش می کنه بیشتر دستشویی بروند تا درآمد تو بیشتر بشه؟ بنده خدا!! تو یه ماشین عَن کشی داری و بارت بارته، پس به حالت هیچ فرقی نمی کنه کی نماینده بشه!»

حالا حکایت بعضی مجیزگویان بی جیره و مواجب دولت است. شما اگر قرار است پست و مقامی دشت کنید، نوش جانتان، اما اگر بی جیره و مواجب دارید یقه می درانید، بدانید و آگاه باشید که از چاه این دولت نفعی به شما نمی رسد.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر